Gå til innhold

Tips til søskenvogn til 1-åring og 3-åring

Anbefalte innlegg

Hei!

Når vesla begynner i barnehagen i vinter ønsker vi å kjøpe oss en søskenvogn. Enten brukt, eller en billig ny (ser f.eks at Barnevognhuset Rudo selger Troller tvillingjoggevogn til 1490)

Storebror går egentlig mye selv, men liker fortsatt å trille tur. Han blir tre i vinter. Vi går til og fra barnehagen hver dag, og det går helt fint, men bruker gjerne en time eller mer hjem fra barnehagen (tar 10-15 minutter å gå for en voksen), så når vi begge er tilbake i jobb er det fristende å kunne trille begge hjem fra barnehagen. Så det går litt fortere.

Noen som kan anbefale Troller-vogna? Evt andre vogner?

Fint om vogna har rygger som kan reguleres uavhengig av hverandre, siden vesla fortsatt sover dupp mens storebror ikke gjør det (siden vi sikkert kommer til å bruke vogna ut på lengre turer innimellom). Også fint om vogna ikke er altfor bred.

Fortsetter under...

Hva med Phil & Teds, de har to tre modeller som har søskensete som kan festes bak på vogna. Da har du jo sportsvogn til minsten resten av vognperioden, for søskensetet kan lett taes av og på. Den har vanlig bredde så du kommer fram overalt.. Vet ikke hvor langt bak du får ryggen på hovedsetet når søskensetet er festet bakover med det vet kanskje andre? Eller så har du kanskje en forhandler i nærheten.. Jane Powertwin er også en slik vogn der de sitter bak hverandre.

Hei!

Anbefaler på det sterkeste One Tree Hill duo vogn. Jeg har hatt den som singelvogn til nå og er stor fornøyd. Da andre mann kom var det ingen tvil! Nå har jeg han i en bag på siden av hennes sportsdel. Så etterhvert monterer jeg hans sportsdel på. Disse reguleres helt uavhengig av hverandre. Sportsdelene er nokså smale, men går helt greit, har stor vinterpose i den å!. Dette er for at vognen er særdeles smal. Jeg kommer meg overalt med den! Den er også i den aller letteste katogorien, som merkes godt inn og ut av bilen. Anbefaler at du prøver den i butikken! Stormtrekket er forresten ett av de beste jeg har sett!

Styr unna phil&teds.. Idiotvogn til meget stiv pris..

Jeg hadde titanium baby søskentrille før,den var faktisk helt fantastisk. Angrer på at jeg solgte den. Den kosta 1999kr ny med regntrekk og fotpose.

Annonse

vi har babytravel søsken vogn, med to svinghjul foran.( som kan låses helt eller delvis) vært kjempe fornøyd med den, kjempe god å trille. vil nesten ikke selge den, men skal nok det til våren eller no. den har individuelle rygg justering og individuelle kallesjer:) noen synes kanskje den er tung ut og inn av bil, men jeg syntes ikke det. fordelen er også med denne vogna at den går imellom vanlige 80cm brede dører, så trenger ikke slå den sammen for å ta den inn. vognen er 76 cm bred og veier 17,5kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...