Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg fødte for 3 uker siden.. Første gang jeg ammer skikkelig (for lite melk sist gang). Jeg ble sinnsykt sår i starten, så jeg måtte pumpe og gi på flakse for at de skule bli bra igjen.. Nå er venstre bryst helt bra og det er masse melk der.. Men høyre side er liksom så lite i forhold til høyre, og det er lite melk der også.. Hva gjør jeg??
RødRev Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg vet ikke helt sikkert, men jeg ville lagt babyen til på det "lille" brystet først noen ganger, til produksjonen tar seg opp. Evt pumpe litt..
schubidu Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Sånn har jeg detog, prøver å amme like mye på begge sider, men det hjelper ikke...
Lillegull og meg Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Sånn har jeg det også.. Merker at det blir fortere tomt i høyre brystet. Har prøvd å amme og pumpe mest på det brystet men det hjelper ikke. Jenta mi får ihvertfall det hun vil ha og trenger, og da er det egentlig greit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå