Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen er ferdig men pergo kur og lurer på om det er en spire eller om mens kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HALLO=)

jeg tar min siste pergotbl imorgen,er på min andre kur...så her er det sengehygge rett rundt hjørnet...hihi=)

Du da??

Skrevet

hei hei!

er på min dag 27 (av max 31) i dag...så her går vi bare å venter.

dette var min 3.pergo kur (enkel).

om ikke spiren sitter nå så håper jeg virkelig jeg får fortsette noen mnd til på pergo :S

åssen går det med deg da?

Skrevet

hei igjen mitt største ønkse...jeg ventet mens i går og vi hadde det hyggelig hele ferien så nå kryser jeg fingrene.tar en test på mandag.da får jeg vite mere vettu.gleder meg.er jo forbredt på at det blir en neg test men da prøver vi igjen.godt for han og godt for meg.jeg virker veldig positiv nå men jeg gjør så godt jeg kan.hehe.da er det din tur til å ha senge hygge.hihi.klem.

Skrevet

her går det vel fremover men nå har jeg har tatt to kurer med pergo og den ene var dobbel og den siste nå var trippel....hjelp.hehe.så nå håper jeg ikke får den røde tante.hvis ikke så blir det en cb påmandag.dette er spennende.vi har har prøvd over ett år nå så det nermrer seg håper jeg.vi får holde hodt åppe mysil.klem

Skrevet

måtte skrive litt til.jeg har ingen tegn på at tanta kommer og ingen tegn til noen ting og det tar jeg som ett positivt tegn.kanskje vi går med en spire i magen mysill..smiler ps.går ikke dette så prøver vi med ny trippel kur med pergo så tar jeg en pause mnd.

Skrevet

jeg har murringer /mens smerter eller hva jeg skal kalle det...

har kommet og gått i noen dager...

ikke ømme pupper enda...noe jeg bruker å få mot en uke før ikm...

men tidvis en sviende følelse i brystvortene :S

om det ikke går nå så vet jeg ikke helt hva vi gjør...

håper gyn vil gi meg flere kurer...kunne tenkt meg å prøvd dobbel kur jeg...selv om jeg får helt fin el ved enkel kur...hihi...

håper vi slipper ivf igjen...

har prøvd i over 3,5 år nå...begynner å få litt nok...hehe

Skrevet

oi da mysill..jeg fikk en fornemmelse nå på at det kansje kan være din tur.jeg hadde innemellom litt stikkninger i brystene i begynnelsen da jeg var gravid. og det virket som om jeg skulle få mens hvert øyeblikk pga murringer osv.men dt viste seg at det var en spire der.jeg krysser fingrene for deg....

Skrevet

Jeg håper TR ikke har kommet til noen av dere, Lille Fia og Mysill. Og at dere begge snart kan feire lykkelige omstendigheter med spire i magen.

Selv følte jeg meg heeeeelt sikker denne måneden om at noe annet var på gang i magen og håpet spiren skulle sitte, men så kom den forbanna TR fredag morgen allikevel. Fikk menssmerter på torsdag, men kom ingenting og håpet steg ytterligere. Men så kom realiteten raskt fredag morgen. Ble utrolig deppa, pergo gir så mange "falske" signaler så jeg føler enkelte dager at jeg holder på å tørne helt:)

Så nå starter jeg på tredje og siste runde med dobbel pergokur mandag.

Lykke til med testingen, jeg krysser fingrene for dere begge:)

Skrevet

tusen takk for det.jeg håper for deg også.er det sånn at du har to barn i fra før av eller misforstår jeg....jeg har to barn ifra før. 9 og ti år. han første brukte jeg to år på uten pergo og jente mi kom etter ett kvarter.heh.ikk planlagt men hjertelig velkommen.så da er det pån igjenspennende.jeg har vel gjort en god jobb med barne men jeg føler meg nok mere voksen nå.bare jeg ikke blir ei høne mor.stoor lykke klem.

Skrevet

da er det bare å vente på mens da...

testa negativt...igjen...

så nå venter jeg på tr...så skal jeg ringe på klinikken for å høre om jeg kan få mast til meg mer pergo eller om det blir ivf igjen.

Skrevet

Hei lille fia.

Nei vi har ingen barn, kun mannen min og meg som er to (og en hund da). ....Men håper vi snart kan bli tre:) Forsøkt en godt stund nå, og vært aktive siden vi giftet oss for to år siden. Legene finner ingen feil ved meg, mannen min skal teste seg om et par uker.

Blir lykkelig bare om jeg får til en spire jeg, usikkerheten når mann aldri har vært gravid før på om mann kan få det til i det hele tatt..

Jeg håper testen er postiv for deg når du skal i gang med å teste. Alle med spire i magen inspirerer til å gå på siste runde med pergo i morgen tidlig.

Skrevet

hei igjen.som sagt så brukte jeg over to år uten hjelpe midler,så det er håp vettu.håpet må du ikke miste.det kanhende som meg at neste mann kommer fort også.jeg tviler ikke på at dee får det til.med god komunikasjon med lege og gyn så finner de nok en fin behandlings form for dere.håpee for dere.fortell gjerne hvordan det går.klem fra lile fia.

Skrevet

skal jo være unødvendig å måtte masse når det gjelder så viktig som dettte.det er flere som skriver ut dette uten at man må mase.bytte gyn om du ikke er fornøyd.bor du i oslo kan jeg anbefale ett par stykker.klem

dette går nok bra mysill.

Skrevet

ja,det syntes jeg du burde gjøre.jeg tenker som så at hver dag som går uten mens er ett håp.tester i morgen,bytter cb jeg kjøpte i dag men fortsatt ikke noen tegn på at tanta kommer da.er så spent og jeg er glad for at jeg ikke er alene om dette,det betyr mye,takk for at du svarer å viser intresse.mye koster egentlig ifv.kansje jeg må det hvis ikke noe skjer.vi for holde ut mysill.klem

Skrevet

da kom tanta her...

så i morgen skal jeg se om jeg får ringt klinikken for å høre hve de mener vi skal gjøre nå :S :S :S

Skrevet

da ble det en neg test på meg men skal til gyn 20 okt så da får vi se.lykke til resten av dere.men dere blir ikke kvit meg.hii.

Skrevet

Uff da, mysill og lille fia, utrolig kjedelig at TR kom igjen. Jeg som virkelig håpet for deres del at spiren satt denne gang!

Er selv i gang med tredje og (foreløbig) siste pergo kuren denne måneden, så nå lader jeg opp til ekstra sengehygge om 1,5 uke:)

Skrevet

takk for omtanken to snart tre,men det er ingen tegn til tanta så da er det fortsatt håp.hehe.kommer tanta så blir det en ny trippel kur og så blir det en pause mnd hvis ikke spiren komme da.litt senge blir vel godt for dere vettu.hehe.håper dere får det til.det hadde jo vært supert med babt boom her inne,...klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...