sniljente2 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 andre kuren min med pergo og denne gangen var vi på kjærlighets ferie med mye kos,så nå håper jeg vidunderet sitter.tar en test til helga.snakk om å glede seg og gruse på engang.merker at øsket til flere barn blir større og sterkere.
Mikkemafian Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hei lille fia. Håper at kjærlighetsferie var det som skulle til:) Har du testet eller? Kjenner igjen ønsket om flere barn, ja. Jeg har IKM neste uke, men er ikke spesielt optimistisk, da det har blitt lite kos på oss denne mnd. Har ikke orket, det blir jo ikke barn uansett likevel. Neste mnd venter fryseforsøk på oss....
Liza-76 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Håper kjærlighetsferien gjorde susen!! Har du testet?? Mitt ønske om et barn til er også stort!!!
sniljente2 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 hei igjen.jeg holder pusten til mandg,da blir det testing.jeg håper stort denne gangen.nå har jeg tegn på at jeg ikke skal ha mens så da er det ett godt tegn på at jeg kan være gravid.dere er di første som får vite det.vet ikke om dere drømmer og fantaserer om hvordan fortelle kjæresten at vi skal ha barn men det gjør jeg.hihi.litt optemistisk men jeg vil gjøre et uforglemmelig.jeg tror ingen som har problemer med å bli på vei vet hvor sterkt ønske er å få ett lite mirakel som vil være en del av oss.sender baby støv til dere alle.
Mikkemafian Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Venter i spenning på resultatet!!! Lykke til. Skal skru klokke frem noen timer så helgen går litt fortere:)
sniljente2 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 hehe.holder pusten på at jeg ikke får tanta ihvertfall.lover å teste sammen med dere.hvis det viser seg å være en neg test så er det vel lov å håpe til evt tanta kommer.hihi.
Mikkemafian Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Det er håp helt til det banker på døren, ja:) Det er jo litt slitsom også. Hvis en ikke er gravid, så er det jo ikke noe poeng å være en uke forsinket... Da er det jo bare en forsinkelse i prosessen, som allerede har tatt for lang tid!! Nei, positiv test, er det vi skal ha. Jeg skal teste på fredag. Og det er leenge til!!!!
sniljente2 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2008 det er godt tiden går fort mn jeg skjønner at det ikke går fort nok for deg nå.jeg skulle ta en test i dag men det var noe galt med testen så jeg får byttet den i morgen og ta en ny.vil vil ikke ha mens.jeg skulle hatt mens fredag og gud hvor spent jeg er .håper trippel kuren med pergo og den kjærlighets ferien vi hadde gjorde susen.tvi tvi.klem
sniljente2 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2008 hei på dere..jeg lovet å ta en test og dere skulle være de første som fikk vite svaret.jeg må nok vente til i morgen da testen var feil.så jeg byter den i morgen så får vi se da.jeg har forstatt ingen tegn til mens,så jippi for det.
to snart tre Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Masse lykke til - jeg håper spiren sitter og testen er positiv i morgen.
Mikkemafian Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Da krysser vi fingrene i en hel dag til:) Lykke til i morgen. Satser på gode nyheter!!!!!!!!
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2008 hei trilletralle..har du testet? jeg har fortsatt ikke fått mens så jeg prøv en cb igjen på mandag om ikke tanta kommer i helgen da.har fortsatt ingen tegn til mens.tvi tvi.
Mikkemafian Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Trengte ikke å teste, jeg.... Begynte å blø i går, så da var det jo helt klart... I dag har jeg begynt på medisiner for fryseforsøk, og kommer til å få satt inn 2 egg (mest sannsynlig) i uke 43.... Så det er spennende dager:) Nå vet jeg i hvert fall at eggene er befruktet, så da gjenstår det bare å se om de fester seg!!! Hvordan går det med deg??
sniljente2 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2008 så synd du fikk mens nå da.men vi får håpe at eggene fester seg så du slipper å slite mere nå.kan du forklare meg hvor myedet koster å sette inn egg og litt om hvordan det blir gjort?kan jo være en mulighet for at jeg må gjøre det samme.unnset.ønsker deg lykke til.
Mikkemafian Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 Vet ikke helt hvor mye det koster, men det er ganske stive priser, selv i det offentlige. Vi var med på et forsøk der de testet ut medisiner da vi hadde det ferske forsøket. Derfor betalte vi ikke for medisinene, og det er de som er dyre, tror jeg... Denne gangen har jeg betalt 2000 kr i medisiner, og så koster det vel 1500 for besøket på klinikken, så vidt jeg har forstått. Kan være jeg tar feil også... Finner ut av det 20. oktober, for da skal jeg dit for å sjekke hvordan det ligger an. Mest sannsynlig blir det innsett 24 oktober og så blir det vanvittig spennende å se hvordan det går. Dette er min forhistorie. Hvis du vil vite nøyaktig, så ville jeg spurt på assistert befruktning... Der er det mange med peiling!!! Hvordan går det med deg/dere nå?
sniljente2 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. oktober 2008 hei å deg.takk for at du svarte.jeg har vært på sykehuset i dag og tatt gastroskopi og ble utmattet av det.så jg tar en hvile dag så får jeg teste di nermeste dagene.jeg har begynt å få noen små tegn på gravid.trøtt,så trøtt at jeg bare må sove når det inntreffr og hos meg er det et veldig godt tegn.men ingen tegn til mens så jeg er så spent men liv redd for å bli skuffet.hvis jeg er gravid så e jeg 4.5 dager. koselig å skrive med deg trille tralle,.klem
Mikkemafian Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Det er en helt vanvittig berg og dalbane dette!! Jeg har vært så skråsikker på at jeg har vært gravid noen ganger, for så å lande dypt nedi en grop når testen var negativ. Det har tatt litt tid å karre seg opp igjen denne gangen. Har nesten vært litt deprimert, tror jeg... Men nå er det nye sjanser. Går på medisiner som skal hjelpe mot plager i overgangsalderen... Følte meg brått veldig gammel. Om en uke skal jeg på ultralyd for å se om jeg kan plante småsøsken samme uken. Det blir kjempespennende. Er litt oppgøldd over dette!! Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg!! Det er jo spennende dager for deg også, ja.. Dessuten er det ikke alltid at en negativ test betyr at det ikke er graviditet!! Jeg testet negativt på IKM forrige gang jeg var gravid, og to og fire dager etter. Så ventet jeg til det var gått en uke over IKM og da var testen positiv. xxxxxxx fingre:)
sniljente2 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. oktober 2008 hei alle sammen...jeg har tatt en test til nå. den var neg.har ikke fått mens heler så noe rart er det.det er godt jeg har en time hos gyn den 20.skulle noe vidunderlg dukke opp så skal jeg gi beksjed,lover.hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå