Gå til innhold

Egg

Lykkeligmammatiltre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, tror jeg kaster opp, jenta mi skulle få egg til kveldsmat- da jeg begynte å skrelle egget brakk jeg meg noe volsomt, såå forferdelig lukt, og jeg måtte binde et kjøkkenhåndkle rundt nesen for å klare å lage maten hennes ferdig, her forferdelig!! herregud må ha sett ut som den tullingen! brakk meg flere ganger mens hun spiste maten! har alltid vært glad i egg men nå er det helt forferdelig og både se og lukte det! Huff og HUFF!

Andre?

Fortsetter under...

Skrevet

Huff, ja dette kan jeg være med på!

Mitt kosthold er snudd helt på hodet. Spiser veldig ensformig for å si det mildt. Det går vel over om ikke så lenge håper jeg! De fleste friskner til i 2. trimester i allefall!

Skrevet

Egg, fiskepudding, smør, spagetti, rå kjøttdeig, kylling, ost, kaviar, leverpostei, fisk både tilbrett og rå, osv

Jeg sliter i det store å hele med å få i meg mat om dagen, å det å reise ut på butikken er et marrerit.'

Skrevet

Hehehe, rart å lese... For det eneste jeg klarer å spise til frokost er egg!!!! Kan spise fire egg om gangen bare fordi det smaker så deilig! mmmm:)

Ellers går det i supper og taco, alt annet er bare alt for mye. Og i dag lagde jeg faktisk middag.. det har jeg ikke gjort på 2 uker. WOW!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...