dona Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Fikk positivt resultat i dag men lurer på en ting. Det ble ikke sagt noe om jeg skal fortsette med crinone gele. Har kun en igjen. Hadde vel fått ny resept om det var noe jeg skal fortsette med?.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 For det første: GRATULERER MED POSITIVT RESULTAT!!! Kjempegøy! Jeg ville nok tatt en tlf i morgen og hørt med dem du går til. Jeg ble gravid begge gangene (endte ikke så bra da), og måtte fortsette i flere uker etterpå. Men det er jo noen år siden, så kan hende de gjør ting anderledes nå. Kos deg videre )
finetine Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer i massevis:o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ring for sikkerhets skyld du:o). Men mener jeg også i et av de første forsøkene ikke skulle gå så lenge på crinone, frem til testdato tror jeg................men mulig hukommelsen svikter litt nå;o)...............
finetine Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Skulle stått litt mer der;o)........ Så jeg hadde ringt så slipper du å engste deg. Lykke til videre da:o)
MK73 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye! Heldiggrisen :-) Ved mange klinikker er det slik at man etter ordinært forsøk kun går på Crinone i 15 dager etter uttak. Ved fryseforsøk skal man ta hormonstøtte til uke 10/12. ..men dette praktiseres ulikt - så det er verdt en telefonsamtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå