Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som hører til denne uken?

Vi skal igang med vårt 3.ferskforsøk, altså vårt siste... Siste forsøket vi hadde nå var et fryseforsøk...

Hører til i Porsgrunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Vi hører til på st.Olavs og skal ha frys nå..Blir ca i uke 47:) Hvordan har det gått med de andre forsøkene?

Skrevet

Hei jenter,

ser ut til at jeg hører til her med dere:) Det blir vårt 6.forsøk. Hører til på Haukeland.

Skrevet

Hei sann

Jeg hører nok også til her, ja. Skal i gang med første søskenforsøk. Vi er så heldige at vi fikk full klaff på 2.forsøk (ICSI) og har ei nydelig lita jente på snart 10 mnd. Nå er det på tide å sette i gang med søsken hvis vi skal rekke det før jeg blir for gammel...:-)) Vi er også i Porsgrunn.

Skrevet

En fin liten gjeng!

1.ICSI - negativ test

2.ICSI - positiv test, men mista

fryseforsøk - negativ test

3.ICSI - Håper så inderlig på postiv!! :)

Dette blir siste ferskforsøk vi har i det offentlig, hva vi gjør hvis det ikke går vet jeg ikke riktig enda... Familien vil starte kronerulling hvis det ikke går og vi må over i det private.. De er så snille!!

EndeligMamma!! : Kanskje vi sees da!! Moro!!

Skrevet

Heia!

Jeg er satt opp uke 47, men vil vise seg om det blir 47 eller 48 da =)

Dette er mitt andre forsøk. Jeg holder til på Riksen.

Skrevet

Hei,

Vi er også satt opp i uke 47. Vi holder til i Tromsø. Første forsøk for oss, Spennende og veldig skummelt! Krysser fingrene for oss alle!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg skal vist også få satt inn i uke 47. 2.fryseforsøk. Kan også bli uka før eller uka etter avhengig av når mensen velger å komme. Har blitt gravid hver gang, men SA tidlig, så nå er vi spendte på utfallet.

Jeg hører til i Haugesund.

Gleder meg til å høre mer hvordan det går med dere :o)

Skrevet

Hei jenter,

det ser jo ut til at vi allerde er noen stykker her:) KOmmer sikkert flere også. Vi får prøve å holde liv i denne tråden her selv om det ennå er noen uker til 47.

Ha en fin dag alle sammen:)

Skrevet

På meg blir det uke 46 el 47, beg på spray 21 oktober. Har to avbrutte på nordica bak oss så håper veldig vi får med oss innsetting denne gangen:)

Skrevet

Hei hei alle sammen!

Uke 46/47 blir noen lykke uker og vi får alle årets julegave!!!!! :)

Skrevet

Det tror jeg også, janniche79! Godt med en som har så stor tro på oss alle sammen! Takk skal du ha!!

Skrevet

Da starter jeg opp med spray den 19.oktober, sprøyter (125 IE Puregon) den 05.november og ul 14.november!

Skal på apoteket i morgen for å bestille alle medisinene, slipper å kjøpe mer Pregnyl heldigvis. Har igjen to doser fra forrige forsøk. Penger spart!

Mandagsklem

Skrevet

Oi, er du allerde kommet så langt ja! Jeg skal ha kort regime, og føler derfor det er lenge til jeg er i gang. Har du endret mye på medisinene i forhold til de andre forsøkene da AniBer?

Klem

Skrevet

Har akkurat samme medisiner og doser som ved forrige forsøk. Jeg har langt regime jeg da...?

Skrevet

Hei jenter1

Jeg hører visst hjemme her jeg med! Dette er vårt første forsøk og jeg er fryktelig spent! Har vel en skrekkblandet følelse rundt det hele, for man sitter jo unektelig med mange spørsmål om dagen- kommer det til å gjøre vondt... blir det positivt svar tilslutt osv.

Men vi må bare krysse fingrene jenter, og som en nevnte tidligere her - det kan jo hende at vi får verdens beste julegave:)

Jeg starter med spray imrg,spent på det også! Er det noen som har erfaringer å dele, rundt det med oppstart og bivirkninger?

Lykke til alle sammem:)

Skrevet

Sirkeline: De erfaringene jeg har med Synarela spray er litt økende hodepine, tretthet og hetetokter. Ettersmaken i munnen av spray'n er heller ikke all verden :( Mye av dette ga seg da jeg startet med sprøytene. Første gangen valgte jeg et teit tidspunkt å ta spray'n.. kl.07.00-19.00... Litt kjipt i helgene.. husker ikke helt om jeg valgte 8 el 9 forrige gang. Kommer nok til å velge 9 denne gangen, bare ha på påminnelse på mobilen så går det sikkert bra!

Ønsker deg lykke til og håper du slipper unna med ett forsøk!!

Torsdagsklem

Skrevet

Nå går det snart mot spraystart her å!

Skal hente ut medisiner nå i helga =)

ENDELIG!!!! DENNE GANGEN SKAL DET GÅ =)

Skrevet

Dette var morsomt AniBer! Regner med du har startet på spray i dag? Jeg startet 15.oktober med spray, skal starte med sprøyter 5. november (100 IE Puregon) og UL 14.november. Det var vel ganske likt, ikke sant? Så da møtes vi kanskje på venterommet, tror du ikke??! Vet du hvorfor de har byttet til Pregnyl eggløsningssprøyte, forresten? Sist vi holdt på brukte vi Ovitrelle, og det var så greit og enkelt med en enkelt ferdigfylt sprøyte..

Mange lykkeklemmer:-))

Skrevet

EndeligMamma!!: Da har jeg startet med spray i dag ja! ul på samme dagen! Da møtes vi nok på venterommet:) skal inn kl.10.15, enn du? På alle ferskforsøkene har jeg endt opp med ul på fredag, uttak mandag og innsetting onsdag. Ang. Ovitrelle/Pregnyl; jeg spurte dr.Kahn sist hvorfor de byttet til Pregnyl. Det svaret jeg fikk var at den var kraftigere enn Ovitrelle'n. Den er jo et herk da! Fy, som jeg fomla med den sist! Var ikke sikker på hvor hardt jeg skulle ta i osv.. Så for meg kutt på fingrene og blod oppi alt sammen. Det gikk over all forventning, godt jeg beregna meg litt god tid før jeg skulle sette sprøyta :) Var jo så kjekt med den ferdigfylte Pregnylen!

Søndagsklem

Skrevet

Ja det var det jeg trodde, at Pregnyl kanskje var sterkere enn Ovitrelle.. Ja, ja, det skal vel gå det også. Har brukt Pregnyl en gang tidligere, det er noen år siden, men vi skal nok få det til. Er det en ting jeg har lært av prøverørsbehandling, er det at vi klarer det vi må! Hadde aldri trodd at jeg skulle klare å sette sprøyter på meg selv!

Jeg har time kl 09.30, så da er jeg vel ferdig når du skal inn. Jeg husker ikke hvor lang tid det tar en gang. Utrolig hvor fort man glemmer, det er jo ikke mer enn 1 år og 7 mnd siden sist gang!

Skrevet

EndeligMamma!! : det tar ikke fryktelig lang tid nei, mulig vi treffes i gangene :)

Nå har noen av bivirkningene begynt å komme ; hodepine og tretthet!! Jeg surrer noe voldsomt på jobb, legger fra meg ting på merkelig steder og glemmer hvor jeg har satt fra meg ting... Skal hente en ting og kommer tilbake med noe helt annet!! he he he De bare rister på hodet og flirer av meg!! :)

Hvordan går det med dere andre jenter?

Onsdagsklem

Skrevet

Jeg hater virkelig den ettersmaken av Synarela!!! Fyttekatta!! Den er helt grusom!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...