Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Skal dit i morra, og lurer på hvordan det er der.... noen som har vært der? med barn?
Mø schæl! Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, der har vi vært :-)! En isende kald januarnatt, husker det var så deilig å komme inn på et godt oppvarmet rom! Rommene er ikke noe hotellstandard akkurat, men helt greie. Mer "motellaktig". Vi ba om barneseng, og det fikk vi. Helt greit bad! Ok frokost, mener de hadde eggerøre blant annet. Kanskje ikke HELT hotellstandard her heller, men dette er vel et motell, så da ligger det jo i navnet :-)! Vi ankom ganske sent, og da kunne vi bestille middag til oss voksne og brødskiver til jenta vår hvis vi ville, fin service. Alt i alt, et koselig sted! God tur :-)!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Takk takk! Vi har bedt om barneseng (eller, svigers har bedt..) og sambo ringte igår, og fikk opplyst at de kun hadde barneseng, ikke babyseng (hun sa "tror vi har en reiseseng, men vet ikke om den er fungerende). Så vi må nok ut og kjøpe ny.. Er det ikke begge deler da? Siden det heter hotell OG motell? På bildene ser jo romma helt greie ut, men... litt skeptisk Er det langt til ting å gjøre?? Takk for svar )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Var innom og spiste der i helga. Litt morro for barna med alle de utstoppa dyra og maten er bra (digre posjoner iallefall!)....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Lilleputthammer og Hunderfossen er jo ikke langt unna
Mø schæl! Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Mulig at det heter begge deler, begynner å bli en stund siden vi var der og husken er ikke som den engang var, hehe :-)! Det var vel reiseseng vi hadde, når jeg tenker meg om. Med sengetøy. Stedet ligger rett utenfor Lillehammer, rett før "broa" fra sørsiden. Tror det tar 2-3 min å kjøre inn til sentrum. Selve bygget ligger rett ved veien og en bensinstasjon, mener jeg å huske. Og som hun over her sier, morsomt med alle de utstoppa dyra ja, det var fasinerende for småttisene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå