Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har nå lest meg nedover i trådene her inne, og føler jeg rett og slett får bare fler og flere spørsmål Jeg går bare rett på jeg, så håper jeg noen kan hjelpe her inne. Altså, jeg har tidligere ikke hadt noe problem med å bli gravid, har et levende eksempel på det i min sønn på 9 år. Men spm jeg sitter med er, kan Nordica insiminere meg med donorsæd på lik linje med Storken klinikken, eller hjelper de kun par som har behov for ivf , icis og slikt. ser bla de tar ca 1000 kr mindere for anonymdonorsæd som er det enneste som er aktuellt for oss. Og til syvende og sist, om de kan hjelpe oss som kun ønsker oss iuid, ønsker de at vi skal kun benyttes oss dere tjennester???? Uff, mange spm, men er slik når mann er helt grønn på dette.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Skal du ha anonym donor kan du like gjerne dra til Nordica. Andre aktuelle er Ciconia og Maigaard i Århus og Trianglen i København. Storken og Vitanova tilbyr også åpne donorer, noe som kan være viktig for mange.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror de fleste er fornøyd der de har vært. Par og de som ikke har noen problemer med å bli gravid, er veldig fornøyd med Stork, de som har hatt problemer med å bli gravid har gått over til Nordica har selvfølgelig vært veldig fornøyd med de da de har mye mer kompetanse på ivf osv. og er drevet av leger og er mer klinisk, inn og ut. Stork er drevet av jordmødre, kvinner - med sterinlys dunkel belysning og avslappende musikk i bakgrunnen. Stork har egne rom dere som par kan være alene på etter ins. i en halvtime, da kan dere slappe av å kose dere. En god orgasme i forbindelse med ins. gjør livmorveggen ennå mer klar for å ta i mot det befruktede egget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå