Mumrikken :) Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Leste med stor skuffelse at dette forsøket ditt også gikk rett vest :-( Jeg har vært lite innpå her i det siste, men Noen ganger kan det virkelig være vanskelig å forstå meningen med ting som skjer. Livet er bare skikkelig urettferdig noen ganger!! Jeg tenker på meg selv de gangene jeg har blitt gravid tidligere; det var liksom "bare å ha sex" så gikk resten av seg selv. Jeg kunne ikke forestille meg hva det kunne innebære å gå igjennom slike berg og dalbaner som disse forsøkene bringer med seg. Det er som å være på en karusell av hormoner, gode følelser, tro og håp; for å så å atter en gang bli kastet av å lande hardt og brutalt i kjelleren! Tror ikke at noen som ikke har prøvd dette selv klarer ¨å skjønne hva ivf-damer (og par) gjennomgår!! Jeg føler veldig med deg, og er glad for din skyld at dere enda en gang klarer å se framover til et neste forsøk. Og ikke minst glad for at du sier ett forsøk eller to til før dere da kanskje fokuserer på adopsjon. Tror det er viktig å følge følelsene opp i dette her, men at en klarer å ha et fornuftig og realistisk syn på det hele oppe i alt! Det blir jo ikke akkurat billig i lengden heller, spesielt ikke for dere som blir tvunget til utlandet i forsøkene. Jeg sender deg iallefall mange gode klemmer Frøya, og håper og tror at nederlagene blir snudd til suksess i Finland ! ) PS. Selv begynte jeg på sprøyter i går, og har forventet uttak mandag 13/10. Kjenner egentlig ikke at jeg har helt troen lenger, men tiden går og jeg blir ikke akkurat yngre. Tror det er lettere å akseptere at vi ikke får noe barn sammen dersom vi har prøvd alt, enn dersom vi gir oss nå! ;-) Så jeg krysser fingrene og prøver å mobilisere både tro og håp underveis ) mange gode tanker og klemmer )))
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei Mumrikken:)) Så koselig med et innlegg til meg:)) Jeg har som sagt vært lite her inne og har ikke fått det med meg. Dette er litt av en berg og dalbane, og jeg misunner virkelig de som bare kan ha sex hjemme. Bare kos og helt gratis:) Dette forsøket som vi skal igang med nå kom som en stoooooor overraskelse, men jeg takker gladelig ja til så rask oppstart. Trodde vi måtte vente ett par mnd til, og forventet og håpet på forsøk før jul egentlig. Skal på UL 16/10, og donoren vår regner med uttak mellom 27. og 29. oktober, så håper slimhinnen min er fet og god til den tid:)) Så flott at du også er i gang igjen!!! Du har jo snart uttak også, jo!! Håper slimhinnen din er med på notene, og at det er noen virkelig gullegg du ruger frem nå!! Det er som du sier; lettere og akseptere at det ikke blir barn om dere har prøvd alt først. Håper virkelig dere lykkes nå!! Jeg krysser fingre og tær for dere!! Stor klem til deg fra meg:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå