Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Svigermoren min sier at gutten på 12 måneder må ha på seg innesko inne for ikke å bli plattfot. Vet dere om det stemmer?
Annie:)) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Det tror jeg ikke jeg hadde hørt på. Fysioterapauten på helsestasjonen anbefalte at barna skal gå barbeint (sokker) så mye som mulig. Hvis du skal bruke noe så han ikke sklir så er det jo masse fine skinntøfler som er gode og myke og som ikke "former" foten slik som en sko. Nøstebarn har veldig fine skinntøfler som jeg er kjempefornøyd med til min jente. Ellers tror jeg det nok er en generasjonsting det her med sko, min mor var også av den formeningen a la "de må jo ha stive sko så de får litt støtte" ...
Honningmelon Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Det der er gammeldags, og stemmer ikke. Barna skal gå uten sko så mye som mulig, og gjerne barbeint.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Barbeint er best! Det utvikler musklene under foten
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Hilsen en førstegangsmamma (HI)
Alba44 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Spurte en fysioterapeut som jobber med barn, og hun svarte klart at uten sko er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå