lita78ღ Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Et bittelite knøtt der inne..... og hjertet banket 250 slag pr/min. Ved måling var det så stort som ca 6+6 (på vei), men gyn var svært positiv:-) Skal tilbake om to uker for å sjekke veksten. Jeg kan egentlig ikke tro det..... Fikk termin 21 mai:-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Åh lita dette var utrolig gøy å høre. Har tenkt på deg i hele dag og vært så spent. Gratulerer så masse:-)))) Er ikke så bekymret for eggstokkene mine. Snakket med Porsgrunn og det var helt normalt. Vil gi seg etterhvert. Nå passer ihvertfall buksene mine igjen. He he. Masse lykke til videre:-)))))
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 G R A T U L E R E R Dette er den meldingen som jeg har ventet på å høre siden vi traff hverandre her inne ...å det er begynt å bli noen år..... E N D E L I G Lita78 :-))))))))))))
lita78ღ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Takk, takk jenter. Er veldig lettet. Nå skal du komme etter, venter på lykkeliten. Har du fått svar på når du starter opp igjen?? Ps: Jeg skrev 250 slag pr/min, men kan det stemme? Husker ikke om han sa 250 eller 150....hva er vanlig? Helt uvesentlig egentlig.....DET SLÅR!!!!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer så mye, dette er jo fantastisk!!!
♥ DAME Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Tror nok det var 150 slag i minuttet )) Men gratulerer lita78, kjempeflott ))))
Snooopi Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 HURRA! Jeg er så glad for at det ser ut til å gå bra! klemmmm
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 FANTASTISK! Tenk at du endelig er gravid lita78 :-) Du gir håp til andre slitere, og det er veldig gøy at dere endelig lykkes! Mange klemmer fra
*-* Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Jippiiiiii!!!! Så utrolig fint! Jeg har hele tiden tenkt at det sikkert egentlig var noe der når jeg leste innleggene dine, men turte ikke skrive noe. Nå er jo alt strålende - det var godt å lese! Gratulerer så mye! Nå gjelder bare å forsøke å slappe av framover å tenke at det skal gå bra, men det er neimen ikke så lett så redd og nervøs som man har vært så mange ganger og så lenge. Vi får tenke at vi allerede har hatt vår del av dårlig statistikk, nå er det vår tur:)
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer ) Dette var absolutt en kjempegod nyhet!!! Håper den klorer seg godt fast og at svangerskapet går bra. Lykke, lykke til!
Grublegruble Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Herlig å lese! Gratulerer og masse masse lykke til med svangerskapet!!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer Lita. Ønsker deg lykke til med svangerskapet....endelig skal du bli mamma:-)
Maisen65 Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Så flott Lita :-) Gratulerer!!!!!! Vesle Mari vår ble født 5. mai i år (innsett 09.08 i fjor) Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå