LL79 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Gutten min hyler og skriker uten grunn flere ganger i uken. Gjerne når han er sliten eller ikke får det slik som han vil. Det er tydelig at han trasser og han har det ikke vondt eller er sulten. Han kan ligge på gulvet, kave, dunke hodet i gulvet og skrike i flere minutter. (10 - 20 min) i gangen. Jeg er rådvill. Trenger råd? Hva bør jeg gjøre? Det funker ikke å ta han opp heller. Han roer seg ikke i våre armer. Han er 21 mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hadde litt av samme problemet med ettåringen vår. Vi titta på det programmet på TV2 ("I de beste familier") om hun utrolig sutrete jenta på 4 år, og har etter det prøvd å leve litt etter de regler som ble satt der. Har nok tatt mer enn ei uke, men han har blitt mye bedre. Har sluttet helt med å stange hue i veggen og gulvet osv.
spireliten Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ville ha satt meg ned ved siden av han. Bare sitte der stille og ikke si noe, for så snakke rolig til han når han roer seg. Sett ord på følelsene. Det er veldig viktig. som å si " du ble veldig sint når du ikke fikk .......". Gi mye kos. Dette er en periode som vil gå over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå