ES76 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 ...mens man går på sprøyten? Jeg skal i bursdag og lurer fælt på hva jeg skal gjøre - om jeg skal helle alkoholfri vin på flaske og late som jeg tar meg et glass jeg også - eller droppe å dra. Om jeg drikker brus blir det for mange spørsmål - og det gidder jeg ikke. Nå skal det sies at jeg er ikke partygirl og hard på flaska - men glad i et glass vin hjemme foran peisen i helgene...
Krutt Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hei. Ja, du kan ta deg ett glass vin. Og du, kos deg med det!! Så lenge det er med måte, er det ingen fare. Jeg fikk til og med beskjed fra klinikken at jeg kunne kose meg med ett glass etter innsetting hvis jeg følte for det, men som sakt, med måte. Lykke til!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Kos deg med vin du :-) Hvor mange små embryer har ikke vært med mor på ei skikkelig fyllekule før hun oppdager at hun er gravid...... Vi ivf`ere må ikke bli hysteriske. Viktig å slappe av, kose seg og leve som vanlig
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Vi fikk motsatt beskjed. På infomøte i juni, fikk vi beskjed om å holde oss unna alkohol etter at en hadde startet på spray. Det var på Riksen.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Til meg sa de på riksen at et par glass vin var helt ok. Etter innsetting er det selvfølgelig noe annet. Jeg synes du bør dra på bursdag og kose deg!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Rart Riksen gir forskjellig beskjed. Kommer kanskje an på hvilken sykepleier som har infomøte.
MK73 Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Uansett tror jeg det aller viktigste er at man følger sin egen samvittighet. Er man usikker, så spør man og skaffer seg alt man kan av informasjon, og er man fortsatt usikker etterpå, så er det kanskje best å la være? Så slipper man å tenke og lure (som vi damer dessverre er svært flinke til) at det hadde noe med saken å gjøre hvis forsøket ikke blir vellykket.
ES76 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Det er sant - jeg får la samvittigheten tale;) Etter innsetting er det selvfølgelig noe helt annet - aldri om jeg ville finne på å risikere noe da! Men man må ikke bli helt hysterisk, det tror jeg bare gjør vondt værre, man bør heller se an formen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå