Gå til innhold

Ulykkelig og trist...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere med spirer i magen! :)

Jeg er snart 10 uker gravid, og får forferdelig dårlig samvittighet når jeg skriver dette her.. men jeg er bare trist og lei meg og klarer ikke å glede meg over det som har skjedd.. Jeg har ønsket meg barn lenge, og når jeg ble gravid så reagerer jeg slik? Alle forventer at jeg skal være glad og superlykkelig, men jeg er jo ikke det.:( Det er så trist... Så synes jeg så synd på sambo, han er så forelsket og glad om dagen, mens jeg orker nesten ikke at han tar på meg... hva er det med meg? Er det hormoner eller holder jeg på å miste følelsene for han? Jeg føler meg helt forferdelig.. stakkars lille spire... huff.. er det andre som har det slik?

Håper på noen svar for jeg er helt fra meg... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, slike tanker er ikke lett! Men hvis det er noen som helst trøst så har jeg hatt det akkurat likt, og jeg er nå i uke 15. Følelsene mine for min samboer har vært vanskelige til tider, og ved ett tilfelle var jg helt overbevist om at jeg ikke elsket han lenger og måtte flytte ut og være alenemor. Den dagen var jeg mildt sagt i panikk, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre! Men dagen etter så var alt tilbake til det stabile og normale igjen.

Husk at graviditeten er en følelsesmessig tid hvor masse ting skjer med kroppen, og du må innstille deg både fysisk og psykisk på store forandringer. Du har lov til å være humørsyk og gretten, og hvis du vil ha kroppen din i fred så har du lov til å kreve det også. Følelser går opp og ned i svangerskapet, du får tillate deg selv å være litt hormonell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...