Gå til innhold

hvilken vinterpose i TFK??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyst på odenwalder,men bare 3 hull i den,tfk har jo 5punkts seler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For eksempel Ticket To Heaven sin dunpose med fleecefor, glidelås foran og mulighet for å åpne nede i tilfelle skitne sko! Passer fint i bag og sportsdel.

Skrevet

Voksiposen passer fint i TFK'en.

Skrevet

Voksi vil jeg ikke ha...

noen som har odenwalder dunpose i tfk?

HI

Skrevet

Jeg har Odenwalder i min TFK. Den har ikke 3 hull men 5. I hvert fall den jeg har. Husker ikke navnet. Men det er den med bamsen som er 115 cm lang.

Har akkurat kjøpt ny pose til andremann. Denne gang en Ticket to heaven pose også 115 cm lang. Denne har ikke "åpnet" hullene til sele, men det er laget forsterkninger som du kan åpne.

Foreløpig er jeg like fornøyd med begge posene. Fordelen med Tiket posen er prisen. Koster 1100 mot Odenwalder som jeg mener koster 1900.

Skrevet

Artlander maxiflex med lammeskinn. passer perfekt.

Skrevet

Jeg har Odenwalder i min TFK også=) det er som hun over her sier, forsterkninger, men tulla mi er 11 mnd snart, og jeg bruker strengt tatt ikke de på sidene lenger, så jeg har ikke brydd meg noe om det. men det skal gå an altså=) veldig fornøyd med den posen i allefall=)

Skrevet

Vi har brukt Teutonia sin lammeskinnpose frem til forrige vintersesong, men storebror på 2,5 år er for lang til den posen nå. Har rett og slett sydd egen pose av thermodyne og flanell-laken. Han ligger i ro i bhg når han sover dupp i den, vi har ikke ordnet for seler.

Hva med voksi sin urban pose?

Er i grunn veldig fornøyd med skinnposen jeg da, lillebror skal ta den i bruk snart:) (han ligger i bag enda da)

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er jo 5 hull i odenwalder. De to øverste er bak ørene til bamsen. De er små¨men man kan sprette opp for å få større hvis behov. Jeg synes hullene på sidene er plassert for langt oppe og det har jeg erfart på flere poser. Irriterendes. Jeg har oth og odenwalderposen. Bruker ikke så mye selene uansett når han sitter i posen for posen fungerer jo litt som sele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...