Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært medlem her i lang tid, nå med laaaangt opphold..Hadde planer om å reise til dk i høst/vinter, men nå er jeg blitt gravid, og utsetter en tur til eventuelle søsken om dette går bra! Jeg har hatt kjæreste på sensommeren, men av unevnelige grunner er vi ikke lenger et par. Så får vi se hvordan det går...skal til tidlig UL uke 7 for å sjekke om der e liv laga, og så evt få tid til nye oppfølgingsULer, pga jeg vil passere 38 til fødsel.

Lykke til alle sammen, gamle og nye brukere, rugere, prøvere og foreldere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten. Håper alt går bra.

Skrevet

gratulerer så masse

• 1 måned senere...
Skrevet

så var jeg her igjen..jeg var 10 uker på vei men dessverre var ikke spiren levedyktig. det er trist, men videre må jeg. så nå vil jeg nok følge med litt her, vet ikke ennå når jeg vil prøve å reise til dk. må roe ned litt og få syklus iorden igjen.

Skrevet

Hei, Det var trist at det gikk sånn. Sikkert lurt å roe ned og vente til syklus er i rute igjen. Du vet sikkert hva du vil nå, og det er ihvertfall positivt at du ble gravid. Lykke til med prosessen videre!

Skrevet

Så dumt at det ikke gikk nå.

Lykke til med Danmarksplanene dine :-)

Ps: du vet man lett blir gravid etter en graviditet?

Jeg ble gravid etter en syklus etter en sa. men hadde en ma som deg andre gang, og så gravid for tredje gang igjen tre mnd etter - og nå går alt bare bra!

Skrevet

takk! har hørt en lettere kan bli gravid etter graviditet..:-) er ganske klokkeren på mens og el, så håper det regulerer seg rimelig snart..!!

..hvilken flyplass flyr dere til når dere skal til Stork?

Skrevet

Flyr til Kastrup i København.Kun 17 min med tog inn til Nørrebro stasjon, og derfra 10-15 min og gå til Stork.Det er lett å finne.

Skrevet

Ja, det er kjempe lett og finne frem!Jeg skrev ut kartet som er på Stork's hjemmeside, og gikk "rett på".

Spennende - lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...