Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Etter SA i slutten av august er jeg her igjen. Ble fort gravid igjen,men ikke helt etter planen denne gangen. Hadde tenkt til å utsette det litt pga livssituasjonen vår, men man kan tydeligvis ikke kontrollere alt her i verden heller. Det blir sikkert veldig bra, men jeg er litt urolig for hvordan det vil bli, særlig graviditeten, for vi har tre små fra før og uavklarte ting rundt jobber, skal flytte til sommeren mm. Og økonomien i verden går jo heller ikke bra om dagen.... uff, sikkert bare hormoner som gjør meg så stressa og smånervøs. I hjertet mitt er jeg kjempeglad, for jeg ønsker meg så veldig en til. Ting har det vel med å gå bra, eller hva? Flere som har litt blandete følelser? Eller kanskje noen beroligende ord?
Star83 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Tja...Kan vel si at jeg kanskje føler litt som deg ja...Er noen smått bekymringer og sånn...Var liksom ikke helt planlagt denna her heller...Men blir nok bra skal du se! Vi og har 3 passe tett fra før,men det får gå bra! Hvor tette er dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå