Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp av noen her på noen spørsmål jeg har.

Jeg og min kjæreste har prøvd å få barn i over 1 år nå og jeg har ett spørsmål...

Først litt om oss:

Jeg er 26 år, har vært gravid 1 gang før, mistet i uke 9+3. Jeg har ikke brukt p-piller siden før jeg var gravid. Det er snart 3 år siden jeg mistet.

Min kjæreste er 39 år, ikke den mannen jeg ble gravid med første gangen, min kjæreste har en sønn fra før av ved hjelp av prøverør da han har dårlig sædkvalitet. Med dårlig sædkvalitet mener jeg da at det ikke er like mange som hos menn med god kvalitet og at han har fått vite at de sædceller han har har en tendens til å være dovene (rart egentlig, for min kjæreste er ikke doven, hihi). Han har og blitt fortalt at kvaliteten ikke er så dårlig at han ikke kan gjøre en noen gravid. Grunnen for at han sønn er prøverør er pga hans dårlige sædkvalitet og barnets mor hadde dårlige egg. Jeg har ikke vært på utredning før, så jeg vet ikke hvordan det står til med mine egg. men jeg har jo klart å blitt gravid på den normale måten før. Vi skal starte med utredening i Januar på oss begge 2.

Så kommer mitt spørsmål:

Er det noen med de samme problemer som oss, som har lykkes å blir gravide med alternativ medisin? Da tenker jeg først og fremst på akupunktur...

Jeg ønsker alle de råd og tips jeg kan få fra alle dere som leser dette.

HJEEEELP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...