mathildes mamma Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som foretrekker den ene framfor den andre? Hvorfor?
VirreVirre Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke prøvd libero. Men synes selv at Huggies er helt supre. De er tynne og stramme rundt låra. Libero sine ser mye tykkere ut. Instruktører i babysvømming anbefaler jo ikke badebleier i det hele tatt pga bevegelsesfrihet og at rumpa dras opp mot overflaten, derfor vil jeg tro at huggies er litt bedre. Men det er mitt synspunkt da, hehe. Vi bruker forresten tynne frottebrillebukser på babysvømming
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 har prøvd begge, og syns ikke det er noe forskjell.
Dina1 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Vi fikk kjøpe badebukser hos instruktøren og de er helt supre!! Anbefales og koster bare 150 kr. Fås også kjøpt på sportsbutikker. Ang pris så sparer du det jo inne etter en liten periode.... Vi fikk forresten ikke lov å bruke de bleiene når jeg tenker etter, så det var ikke et alternativ. Når jeg ser hvordan denne buksa er i stedefor badebleie som vi brukte i sommer, så ser jeg jo helt klart hvorfor:) kos dere med bading!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå