Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ikke hatt noe opplegg før de har blitt 5 år. De 2 timene vi har hatt besøk har godt til spising, gaveåpning, lek og fisking av godteposer. Flasketuten peker på( den den stopper på for gi gave til bursdagsbarnet) Disco Stolleken(Anbefales ikke til små barn, da det lett blir mye grining) Tegne halen på grisen
RockMama Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tenker å ha hvite papirduker på bordet og legge frem fargestifter jeg. Det er morsomt husker jeg Så blir det fisking av småpremier eller noe lurt. Rosinesker eller noe - prøver å ikke stappe opp med godteri. 2-3 timer går fort, de leker så lett selv også. + spising, åpning av gaver, kaker etc + +
Itsrejk Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Synes ideen om hvit duk og tegnestifter var kjempefin! Ellers har vi gjerne funnet frem noen få ting som ungene har fått leke med. Feks hatt et rom med storlego og et rom med Brio-bane. Det har fungert fint. Min erfaring er som flere skriver at tida går fort - og ungene i den alderen trives bedre med frilek enn med organiserte leker.
skrotnissen Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 bjørnen sover fløy en liten blåfugl hvem er borte (et eller to barn går ut på gangen, mens et av de andre barna legger seg under et teppe, og de som har vært på gangen skal gjette hvem som er borte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå