Tobarnsmamma!!! Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Stille her ine om dagen. Går det bra med dere og magene deres?
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hei, hei - hyggelig å bli etterlyst da :-) Her går alt bra, men det er liksom ikke så mye å rapportere da.. Er 8+4 i dag og begynner å bli litt tryggere på at dette går veien, har igrunn hatt en god følese hele tiden, men man vet jo aldri... Vi har også så smått startet å lekke nyheten til nære venner og familie, og alle synes selvfølgelig det er hyggelig at vi klemmer til med en til så snart, det blir bare 17 mnd mellom barna.. Formen er også grei - er noe mindre trøtt nå enn i begynnelsen, og kvalmen kommer ikke så ofte. Jeg er imidlertid mye sulten, men prøver å være flink og har ikke lagt på meg noe ennå! Jeg har også fått fødeplass på Ullevål som sist, og har fått innkalling til ordinær UL 9. desember. Nå går vi bare og venter på innkallingen til duotesten - skal bli godt å se spiren, man tror det liksom ikke før man får se det... Åj, det ble visst en liten rapport ut av det allikevel :-) Ha en flott dag damer!
gammel røy Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Så hyggelig!! Hvordan går det med deg, mange symptomer allerede? Her har magen poppet ut slik at jeg ser ut som om jeg er i 4-5 mnd!! Helt tragisk. Får bare håpe det ikke er tvillinger, da får gubben hjerteattakk. Er litt trøtt, men ikke Zombie som ved forrige graviditet. Eller ingen symtomer annet en at jeg spiser en pakke coctail-tomater hver dag. Har vært hos legen, men må tilbake neste uke (uke 9) til underlivsundersøkelse, han henviser meg ikke til Ullevåll før den tid.... Forrige graviditet ville ikke lden legen jeg hadde da ta undersøkelse for å ikke "skape noen potensielle problemer. Denne legen er ny for meg og er litt vel "bessewisser" for min smak, så jeg er litt skeptisk. På den andre siden er hans kontor rett ved siden av barnehagen... Ellers sliter jeg med en mann som mener det er verdens undergang å skulle bli far 2. gang. Ikke noe morsomt akkurat!!! Det blir vel et oppgjør i helgen- før svigermor flytter inn neste uke for 1-2 mndrs tid.. En fin dag til dere to også!
Tobarnsmamma!!! Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, dere to! Høres ut som vi holder godt følge. Stor mage her og, og masse ellers og. Har lagt på meg noen kilo, men det verste er jo at figuren plutselig blir annerledes - blir feit, rett og slett, men forløpig uten at noen aner årsaken. Blir sannelig bedre når magen synes skikkelig. Men alt bra, da. Var jo til undersøkelse hod gynekolog for en uke siden, og fikk se den vesle på ultralyd! Så i hvert fall at hjertet banket, og det holder for meg så langt. Ble henvist av fastlegen til gynekolog fordi hun syntes jeg var så gammel, men da fikk jeg gratis ultralyd, så det var jo fint. Fikk søkt om fødeplass på Ullevål og ble vel henvist til genetisk veiledning og ultralyd, men har ikke hørt noe fra sykehuset ennå. Bella - fikk du svar om fødeplass i posten? Hørt om duotest etc? Jeg har ikke sagt det til noen ennå, bare jeg og sambo som vet det foreløpig. Sliter litt med å lure meg unna drikking etc. Er ikke så kvalm lenger, men mye trøtt. Begynner så smått å tro at dette kan gå bra, men er litt engstelig fremdeles. 8+2 i dag. Lykke til med mannen, gamle røy. Høres slitsomt ut. Min er fornøyd med det forestående farskapet, men vi krangler en del om andre ting for tida, og det er ikke morsomt. Håper vi får skværet opp snart. Ha en fin dag! Vi holder kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå