Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 de er vel såpass like at det ikke er nødvenig med begge to... for å oppsummere; bagdelen til tfk er bedre mens sportsdelen til oth er bedre. tfk litt svær liksom i designet i sportsdelen, litt telt-aktig og med masse logoer og glidelåser etc, mens oth mer stilren. bagdelen mye mer finesser på tfk enn oth. bedre og større fronthjul på oth enn på tfk, så bedre på vinterføre etc. tfk mye mindre sammenlagt, oth blir veldig lang. tror tfk er litt større i ryggen så får man et stort barn kan det være en fordel, men oth har hengekøyestilling, og mange foretrekker det fremfor rett rygg, så smak og behag og hva slags behov du har. tror nok uansett at du blir fornøyd, begge er jo supre vogner. Tror OTH holder seg prismessig bedre enn TFK, det var viktig for meg som liker å bytte vogner. Vi endre på OTH etter å ha vurdert den, EW og TFK. Lykke til med valget.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ok, takk. Så siden jeg bare trenger sportsdelen så peker OTH seg ut. Er den stor nok til en 2 åring?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Ja OTH er stor nok til en 2-åring. Datteren min på 3,5 låner den av og til enda (hun er 103 cm) og det går også fint, men bena ser litt forvokste ut på fotbrettet da... Men brukte den til henne frem til lillegutt ble født og da var hun 3. Tror forøvrig at TFK har en lengre rygg enn OTH så ta med barnet og prøvetrill for sikkerhets skyld. VI har hvertfall vært kjempe fornøyd med oth, men sjekk at du ha plass i bilen, tror den er 105 cm lang jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Har hatt TFK og har OTH nå. Er enig i mye av det som skrives over her. Begge er gode vogner. TFK har regulerbart fotbrett og håndbrems. Det mangler OTH. I tillegg har TFK mindre understell og større sittedel. OTH er lengre og også bredere mellom bakhjulene. OTH er mye mer stilren og 'enkel' enn TFK, og den er veldig god å trille. Det er forsåvidt TFK også, men forhjulet kunne av og til være litt kranglete. Alt i alt har de ganske like egenskaper og er bra vogner begge to. Begge typer er lette å omsette på f. eks Finn.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 HI her. Takk for tilbakemeldinger. Poden er ca. 83 cm så da burde ikke OTH bli noe problem størrelsesmessig tror jeg. Ser ut som ryggen er relativt lang. Hva med vinterpose, blir vogna litt i smaleste laget?
MintCondition Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Vi har hatt voksipose i sportsdelen til OTH, med en 2 1/2åring av normal størrelse oppi. NUll problem, og det er jo en temmelig diger pose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå