Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har fått satt inn 2 egg ved prøverør, er nå 9+3 uker på vei. Har antydning til mørkebrunt blod (veldig lite) i går tidlig og i dag tidlig. Har ikke hatt det på dagtid. Jeg var i sist uke på ultralyd, da såg vi 1 foster, så jeg skal ikke ha tvillinger. Noen som vet hvor det "andre egget" ble av? Kan det være at det er derfor jeg har antydning til blødning nå, at det "kommer ut"? Jeg har ikke vondt i magen, men, føler jeg har mistet symtomene som jeg hadde (er ikke kvalm og trett, og brystene er ikke ømme lenger). Det er veldig lite blødning, men, jeg er jo bekymret, for det må vel være ett eller annet som ikke er ok i og med at det "spotter" litt????? Glad for svar
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg satte også inn to egg, og fikk et barn:) Det andre egget forsvant av seg selv (tørket inn, synes jeg å huske at legen sa) Hadde også små blødninger uten at det var noe problem:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk for svar, så da er det ikke dette egget jeg blør av. Greit å vite! Får ta det med ro og ha god tro på at det går like godt med meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå