Eira2010 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 13 dager siden inseminasjon på morgenurin, så da er det nok bare å forberede seg på tr:( Har iallefall klart å mase meg til en resept på pergotime, så da skal jeg spise 2 tabletter fra dag 3 i syklus (gynekolog ville egentlig jeg skulle komme inn på en time først, han mener hvis at jeg bør satse på ivf.. Er forsåvidt enig, men det er for øyeblikket vanskelig med åpen donor.. Hadde ikke ledig tid før den 20., noe som hadde ført til at jeg hadde måtte hoppe over iallefall én syklus, som igjen kunne føre til kræsj med eksamener, så med juleferie..). Er iallefall glad for å kunne prøve og se om dette kan hjelpe. Så da følger jeg spent med på deg Angelica-s og håper pergo gjør susen for deg!
maleen Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Så kjedelig da. Håper det funker med pergotime...
Storkmor? Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Æsj, kjedelig.. Da krysser jeg fingrene for at Pergo funker optimalt! Det hjalp meg i hvert fall
angelica-s Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 ååå....nei....så trist at det skal være så j......vanskelig for oss å bli gravide:( Føler veldig med deg nå...er så utrolig frustrerende... Men så, flott at du har fått resept på pergo... Håper virkelig det gjør susen for oss begge:) Så vi kan være gravide med kul på magen i bryllup i februar;) (vet ikke om du så jeg skrev det i den andre tråden lenger ned) Men det hadde jo vært topp:) Jeg var hos gyn i dag på dag 11...var desverre bare en liten follikel på 11 mm der, men er fortsatt tidlig i syklus da....jeg pleier ikke ha eggløsning før dag 16-18. så jeg skal tilbake i morgen igjen og sjekke om den har vokst noe. Håper håper så inderlig for oss begge nå...får håpe at det er pergo som endelig skal gjøre oss gravide:) Lykke til videre:) Klem fra
Eira2010 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Så det først nå, men ja det hadde vært kjekt om vi begge kom med kul på magen i bryllupet! =) Vi får krysse fingrene for det!
maleen Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Og så vi rett etterpå ;o) Glad vi har pause nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå