Gå til innhold

Fritidsproblemer:

Anbefalte innlegg

Hva bruker dere tiden til alle dere som er sykemeldt, eller har gått ut i permisjon (eller til dere som ønsker å gi meg tips til hva som gjør at tiden går fortere).

Jeg er sykemeldt etter å ha fått virus på balansenerven, og har ikke så mye overskudd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138818100-fritidsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått hjemme i ca 5uker nå tror jeg. Bruker mye av tiden min på og rydde litt, går igjennom ganle papirer og bilder, leser, sitter en del på pcen og leser om ting om barn hjelper å føle seg litt forberet:) Ellers finnes det masse annet å gjøre sy ting, julegaveplanlegging......

Vet det høres litt kjedelig ut, men for min del hjelper det og gjøre normale ting så jeg ikke begynner å stresse med at det ikke er lenge igjen.

Håper dette var til noe hjelp:)

Hei,

Jeg er 50 % sykemeldt og vet akkurat hvordan du føler det. Jeg fyller dagene mine med å vaske, bake, har laget masse julekort (du kan kjøpe julekortpakker på Panduro som er ganske artige å lage selv) ellers leser jeg en del. Men du kan jo eventuelt strikke eller sy dersom du kan det.

Håper du finner noe å fylle dagene med, lykke til :o)

Har minstegutten hjemme to dager i uken. da er vi bare hjemme å tar livet med ro.. blir veldig sliten av dagene hjemme med han, så dagen etter er jeg også bare hjemme å slapper av :) hehe.. syns det er kjempe godt jeg da å bare pusle hjemme... syr litt jeg også. ellers bare ordner og fikser jeg her hjemme... kan være litt kjedelig til tider, men kjenner at jeg trenger ro nå også.. får to veldig tette og har snart gått hjemme i 2 år... sykmeldt forige svangerskap også :) gleder meg til å få litt mer energi i hverdagen :)

Jeg ser på tv og sover litt, så leser jeg bok.

Jo også har jeg begynnt å strikke.

Hadde egentlig "gledet"meg til å få unna litt husarbeide.Alt har forfalt mens jeg har jobbet. Men har ikke ork, eller krefter.

(mye dårlig nå på slutten)

Takk for at dere tok dere tid til å tipse meg folkens.

Det blir litt husarbeid, og alt for mye TV-titting på meg.

Men- kanskje jeg skulle begynne å skrive skikkelige julebrev med bilder til- Lenge siden jeg har lagt ned noe i det, og så kan jeg spare en liten plass til lillegutt også. Julegavene skal jeg også prøve å få i havn i løpet av måneden.

Det er mye som trengs å gjøres i huset, men det er tiltak med store prosjekter når jeg er så sliten.

Minstejenta mi krever også sitt, men hun er heldigvis i barnehage på dagtid, og stortrives med det.

Tar gjerne mot flere tips også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...