Gå til innhold

UL i dag og eggstokkene var veldig store enda...

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

men midt innimellom alt lå det lille nurket vårt med ett bankende hjerte. Helt fantastisk og oppleve dette. Ho kunne bare se en der inne og vi er veldig glade for dette lille mirakelet vårt.

Nå skal vi bare glede oss og nyte graviditeten:-)))))))))))))

Stor klem til alle sammen:-))))))

Fortsetter under...

Åååååå, snufs... Blir rørt hver gang jeg leser sånt :))

Gratulerer med et nurk med et bankende hjerte Pysekatten :)))))))))

Det er jo sååå godt å vite at det lever noe inni oss, og at alt er i orden. Hva synes du om 1 da? Er du litt lettet eller er du litt lei deg?

Da jeg satte inn 2 egg, gledet jeg meg veldig hvis det ble tvillinger, men nå da det er 1 så tenker jeg at det blir ikke så stressende og jeg skal koooose meg med den ene. Det er jo kanskje rart og ikke ha noen barn og så plutselig få 2 ;))) Men hadde jeg fått 3, så ville jeg heller hatt det enn å aldri fått noen ;)))

Nei, dette var så kos å høre Pysekatten :)) Blir så gøy fremover nå, hihi :)))

Kose deg masse med ultralyd bilde så lenge, det gjør jeg ;)))

Stor og god klem til deg Pysekatten min ;))))))

Ja dette er så utrolig deilig. Deilig å vite at alt er i orden.

Askepott, jeg må innrømme at jeg er litt lettet over at det bare er en der inne nå. Føler kanskje det blir litt mer ro med en enn to. Mindre sjanse for komplikasjoner også i svangerskapet. Og når barnet endelig blir født så har jeg masse tid til det hele tiden. Mindre stress tenker jeg. Enklere med vogn også og alt annet. Men heller 3 enn ingen. Alle er velkommen her hos oss. Skal ikke stå på det ihvertfall. He he:-)))

Jeg sitter og ser på bildet hele tida. Begynner endelig å gå opp for meg at noen har flyttet inn i meg og jeg lurer så på hvem det er. Er det gutt eller jente. Hmm, mange spørsmål;-)))

Har alltid hatt en følelse for at den første blir gutt så blir spennende å se. Begge deler er like gøy:-)))))

Nå skal jeg bare kose meg og nyte denne deilige følelsen av å skulle bli mor. Tenk for en fantastisk tid vi har framfor oss Askepott. Gleder meg til å følge deg hele veien. Vi er så utrolig heldige vennen:-))))

Ha en vidunderlig strålende høstdag. Mange store gode klemmer fra verdens lykkeligste:-))))))))))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...