Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da hva det tid for testing...

Jeg kom ikke så langt, for mensen kom med all sin kraft i går..

Å store smerter som æ slit med i dag å...

Så her e det nok ikke noe håp nei..

Enn dere andre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodprøven i går var negativ, så her er dommen falt kan du si...

Tror det er lite positive tester og spore hos uke 38-jentene. Både jeg og du, Turbo og mature har negativt forsøk til nå...

Skrevet

Jepp, her var det dønn negativ test på mandag og blødningen kom i går. Så da er det bare å satse på at fryse-eggene i fryseren overlever opptining og borrer seg fast i 9 mnd

Skrevet

Ville bare si at jeg føler med dere alle sammen!!!

Skrevet

negativt her også,så nå er det påan med ny behandling ved mens i desember. Glad for det da. Det blir det andre ordinære forsøket men innsetting nr 3. Alle gode ting er jo 3......? Trist å se at så mange av oss fikk negativt...bedre lykke neste gang

Skrevet

Synd å høre at dere har fått negative svar på testen. Jeg føler virkelig med dere. Dette var mitt først forsøk med ivf etter 3 års prøving (2 egg befruktet, ett delte seg fint og ble satt inn). Fikk i dag positivt svar på blodprøven.

Fikk høre at hvis man hadde hcg over 30 så ble man betegnet som gravid, mens gjennomsnittet ligger på 100. Jeg ble målt til 171 på rugedag 12. Noen som vet hva det kan bety? Jeg tenker kanskje tvillinger. Ultralyd 30. oktober så blir spennende å se. Er glad jeg har kommet så langt men er redd for SA. Er det ikke bare ca 27 % av alle prøverørsforsøk som ender med fødsel?

Skrevet

Hei alle sammen

Føler med alle det ikke gikk for denne gangen. Vet jo hvor spennede dette er og hvor store håp en har. Lykke til neste gang.

Til dona: Gratulerte deg et annet sted, men gjør det her også. Gled deg nå, ikke ta sorgene på forskudd. Jeg vet ikke om det er så få det lykkes for, men du kan jo være en av de som får 9 fine mnd og en liten baby. Har jo blitt gravid selv, og alle tre ende i SA (den ene gangen var det tvillinger) Men det skal ikke få ødelegge gleden neste gang om jeg blir gravid. Vil nyte det så lenge det varer.... Men skjønner at det er lett å bli bekymret også. Er jo litt påvirket av både hormoner og en tid i spenning...

Ønsker deg noen fine dager, uker og mnd ;o)

Skrevet

Hei og gratulerer med positiv test :-)

Jeg fikk lyst å kommentere de 27% som du nevnte. Det kan godt være at den prosenten stemmer men det er nok i forhold til vellykkede forsøk! Jeg har hørt det er ca 30 % sjans å lykkes ved hver runde noe som kan stemme med dine tall. Du er gravid som alle andre nå og nyt det. Prosentene er på din side . Dere har bare hatt litt assistanse for å bli gravide ;-)

Lykke til videre og kos deg med den voksende magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...