la luz Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hei Hva hadde gutten deres på når dåpskjolen var tatt av?
marsbaby:-) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hei Har jente selv, men vært i guttedåp der gutten hadde bunad på seg etterpå, var veldig staselig:-)
Tante Bassa Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Teo hadde på seg en litt pen bukse og body med navnet hans på.
Marius og mamma'n hans Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Lillegutt skal ha på seg en mørkeblå penbukse og en litt fin genser.
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Min lille pode hadde på bunad da vi var ferdig med dåpsskjolen. Han var så fin
:) AprilSkatt :) Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Min prins hadde på seg matrosdress. Kjempe søt )
mai mammaen til to Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 vi hadde matros dress... lånte den da.. nå har jeg kjøpt dress til han..hehe.. eller dressbukse, skjorte og slips... han er dødstøff i det (han er 4.5 mnd)var i bursdag i helgen og alle syns han var dødstøff... så skal han snart i dåp til kusinen sin.. selv så likte han den veldig godt.. for slipset var veldig godt å tygge på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå