Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, så var mensen på plass. Fikk den i går.

Får vel få fatt i den der boka........

Har ett forsøk igjen. Da har vi vært igjennom 2 pakker på 2 x 3 forsøk.

Jeg må jobbe med tankene mine tror jeg. Er så redd for å bli skuffet at jeg taper slaget før tiden, om dere skjønner...?

Men hvordan skal jeg klare å snu tankene til så inn i....... positivt?

Håper andre testere i dag har D-dag!!!!! :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

huff det var trist å høre...

Er ikke lett å se fremover etter alle skuffelsene, men du må bare prøve..

kanskje få d litt på avstand, så kan du starte med nytt mot

lykke til videre :)

Skrevet

Uff, ikke gøy det etter noen spente uker.

Skulle så gjerne ønske det hadde lykkes for deg snart. Er liksom blitt noen hormonkurer og sprøyter og turer ut og inn på klinikken. Men krysser fingrene for at siste forsøke lykkes!!!! Og skjønner at det ikke er lett å se enden på det nå....

Lykke til, vil følge med på deg videre, og heie deg frem :o)

Skrevet

Takk for det til dere begge!

Er for gammel (42) til å ta pause, så må bare stå på. Har gått på hormontilskudd av alle slag i to år nå. Blir vel avhengig av hormoner tilslutt som en junkie...:-)) Nei det var bare tull. (Galgenhumoren er tilbake.))

Skal spørre om mer utredning før neste runde. Føler på meg at det er noe, et eller annet, vet ikke hva, som står i veien...intuisjon.

Skrevet

Uff ikke lett det der mature, vet ikke helt hva jeg kan skrive for å oppmuntre deg. Men mener å ha lest et sted at mange lykkes på innsetting nr. 6 eller 7, hvis du kjøper en pakke til blir det innsetting nr.7 på deg da?

Legene på St.Olavs sa også til meg da jeg startet opp med IVF at årsaken til at det var 3 uttak med evt fryseforsøk til som staten betaler, er at mange må ha alle disse forsøkene for å lykkes( statsitisk).

Solskinnshistorier om de som har lykkes, til tross for at de hadde alle odds imot seg er det som funker best for meg. Det får meg opp av gjørma og kalr til ny kamp igjen.

Ellers har mange lyktes med akupunktur/fotsoneterapi da.

Men dette har du kanskje allerede prøvd.................

Eneste gangen det har festet seg for meg, var da jeg tok fotsoneterapi i forkant. Har hatt 5 innsettinger, og kun en gang festet det seg. med hjelp av fotsoneterapi tror jeg;o).

Tror det blir mange ups an d downs i denne prosessen, kanskje umulig å unngå.

Sender deg en oppmuntringsklem-med-masse-stå-på-mot jeg:o)

Skrevet

Tusen takk til deg!!

Det var min 5 innsetting. Har ett forsøk til i denne pakke nr 2. Vi betaler alt selv da jeg er over alderen til noe støtte av noe slag.

Har prøvd både akupunktur og fotsone ja. Det merkelige er at jeg blir gravid men det henger liksom ikke med i svingene derfra....? Første gangen SA i 12 uke. Tredje gangen MA i 7 uke. De andre gangene kun en uke eller to.

Føler som du nevner at de historiene hvor det har gått bra etter flere forsøk, gir meg energi. Men det begynner å bli veldig dyrt. Samtidig skal man ikke tenke på pengene.....som man må prioritere hele tiden.

Skal skaffe meg den boken det er snakk om her inne. (Som om det vil hjelpe..-))

Jaja.

StåpåKlemtilbake

Skrevet

Takk for det:o)......

Uff ja, vet nesten ikke hva som er verst å lykkes for så å miste eller å aldri lykkes i det hele tatt.............

Hvordan var det igjen, er det hos deg eller mannen vanskene ligger?

Har liksom legene stilt noen diagnose?

Føler nemlig noen ganger at de gjør ting i litt feil rekkefølge.

Først nå etter 5 innesettinger blir jeg tilbudt opersajon til hysteroskopi, føler vel egentlig at det hadde vært mer logisk at det hadde kommet først? ( ikke St.Olavs som anbefaler operasjon da,men går litt mine egne veier i kampen for å lykkes;o)....

Hos meg er det muskelknuter,endometriose og cyster som trolig skaper problemene. Skal operere i løpet av høsten eller over jul.

Blir spennende da å se om det vil sitte bedre.Har igjen ett uttak i Trondheim, som du sier er det veldig dyrt( dyrere for deg dessverre:o( som må betale alt selv.) Så ikke sikkert det blir noe uttak nr.4 på oss, vet ikke om jeg orker det heller.

Muligens går vi for assisted hatching hvis forsøk nr 3 ikke lykkes, som du hører er ikke jeg heller super optimist. Men håpet det kan ingen ta fra oss:o)

Ha en fin dag

Skrevet

Hei,

Jeg har en sønn fra tidligere som denne mnd blir 16 år.

Hos oss finner de ingen feil, verken med meg, innmaten min eller eggene mine. Heller ike noe gale med mannens sæd....

Jeg har egentlig ikke fått noen annen særlig utredning. Vil ha det nå, pluss en sjekk at alt er iorden etter år med hormontilførsel nå.

Jeg har alderen mot meg da. Min mann er 37 og det er jo positivt.

Jeg føler at det er noe psykisk som gjør at fosteret ikke henger med i svingene. Har ingen mulighet til å ta det med ro slik jeg kanskje burde, hvis det er så avgjørende? Vet ikke. Jeg omgåes for lite babyer....naturlig nok ikke så mye av det rundt meg. Jo de begynner å bli besteforeldre... :-))

Men jeg vil og SKAL dra dette i land!

Holder til hos Hausken.

Får høre hva han sier nå.........

Du har noe konkret å henge på "kroken" din. En operasjon for deg kan velte hele lasset til det positive! Er nesten overbevist at det vil det :-)

Jeg er ganske sterk så jeg orker å fortsette til neste forsøk. Blir vel før jul forhåpentligvis.

Når det gjelder rekkefølge på ting og tang så er jeg enig med deg. Føler vi må "tenke" og konkludere litt mye på egenhånd. .

I dag er det fredag og det blir et glass rødvin eller to på meg til helgekosen i kveld.

Kos deg du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...