Sj80 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Er det noen som har brukt åpen barnehage i Bergen, i området sentrum/landås? Snuppa mi (8 mnd) begynner å syns det er litt kjedeleg å berre vera heime med mamma! Korleis er opplegget i sånne barnehagar? Er det berre å komme eller må ein melde seg på først? Er heilt grønn på detta her!
Barbafin Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bor i området og har tenkt det samme selv. Har ikke prøvd noe sted enda, men tror jeg skal få det til neste uke. Har lest om noe som heter Sesam på Nesttun og de har en åpen barnehage som ser ok ut. Du kan lese mer på www.sesamist.no. Man kan visstnok møte opp når det passer og være så lenge man vil. Eneste betingelsen er at en av foreldrene må være der hele tiden. Jeg har ikke funnet noen ikke-religiøse åpne barnehager enda.
Erisa* Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har vært et par ganger i Fridalen kirke, der er det i alle fall på onsdager, og to dager til, men jeg husker ikke hvilke. Åpent fra ni eller halv ti til halv tre, tror jeg. Klokken elleve er det samlig med sang, og så er det felles lunch (kr 25 for familien) etterpå. Veldig koslig opplegg, jeg trivdes veldig godt, men siden jeg studerer har jeg egentlig ikke tid:( Det er bare å møte opp. Var en del andre med barn rundt 8 mnd når jeg var der i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå