Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere?

Er det nødvendig?

Lukter den?

Verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går inn på reflex.no får du en gratis!

Den har jeg, og synes den funker veldig bra :D

Bruker den bare til bæsjebleier, siden det koster jo litt å kjøpe refill..

Skrevet

denne har jeg også. siden jeg bor litt unna en reflexbutikk har jegikke fått kjøpt nye refiller, men fant ut at en kunne bruke vanlige poser! Må kanskje byttes litt oftere, men funke som bare det! Lukter ikke!

Skrevet

Ja, ikke sant.. Eneste grunnen til at de kan gi bøtten gratis er fordi refillene er vanvittig dyre!!!

Vi har åsså den.. Angelcare bleiebøtte.. Fungerer helt fint.. Bare til bæsjebleier.. Tissbleiene har vi i vanlig restavfallpose.. Lukter ikke, lett å betjene med en hånd, så du ikke trenger å slippe babyen :)

Skrevet

vi har og Angelcare bøtta som vi fekk gratis på reflex, er veldig fornøyd med den. Lukta ikkje sjølv om den stod rett på varmt golv på badet. Men som nevnt over er refillane nokså dyre.

Skrevet

Det med poser var utrolig lurt! Skal bruke det når jeg har brukt opp refillene (som er sinnsykt dyre ja!)

Skrevet

Jeg har også den fra Reflex og er veldig fornøyd.

Man trenger den strengt talt ikke, men det ser penere ut på badet med en slik, enn en bleier i en "åpen bøtte".

Vi har varmekabler, men det lukter ikke, annet enn når vi åpner den for å ta ut bleiene. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...