su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Han får vanligvis ett nattmåltid, men i det siste har han selv utsatt det litt og litt. Fra 3-4-5, og i dag våknet jeg av vekkerklokka til mannen kl.06.30 og da slo det meg ; jøss, mini har ikke fått pupp i natt ! Hehe, litt i ørska.. Det var lyd i han i 3 tiden en gang, sånn i halvsøvne tror jeg, og så har han sovnet igjen. Han våknet 06.45, og da sto vi like godt opp ( Står opp mellom 7-8 vanligvis). Men var ikke mye å se til det gode humøret hans da hehe, suuuulteeen! Hjalp betraktelig med litt mat i magen. Og så har han kost seg på matta en times tid før han fikk grøt og så rett i seng kl 08.30. Grei morgen det ja! =D
2hærligegutter Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 så deilig. skjer sånn innimellom her og, men ikke ofte
lille sprelle Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 hehe - har hatt det sånn siden 3,5 mnd (6-9 timer hver natt) med unntak av et par diareuker og litt innimellom. Det er kjempedeilig å få litt søvn!
mamiladi Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jippi :-) det gjorde min mini også :-) Jeg skulle akkurat til å skrive det samme og så din overskrift. Lillegutt sov kjempelenge i går også, etter ett skikkelig grøtmåltid kvelden før. Men i går kveld ville han ikke ha så mye så jeg forventet at han skulle våkne og ha mat. Jeg trodde han ville ha mat i natt for han halvvåknet, men han beit meg i puppen(!au!) og sovnet igjen. Han våknet ikke før 07.30. Nå sovnet han igjen :-D Min mini er 6 mnd om noen dager, hvor gammel er din?? :-)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Han er 6,5 mnd gammel =D Hehe, ikke noe stas når de biter i puppen nei! Håper selvfølgelig det fortsetter sånn, men man vet jo aldri med han typen her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå