Gå til innhold

Jippi, 9 uker og over i 10ende uke..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis!! Nyt følelsen, Selma: D

Det er veldig deilig... selv bikket jeg 10 uker onsdag, inn i min 11. uke nå, veldig godt å tenke på. Kvalmen er ikke like intens lenger heller... gleder meg mer og mer! Håper det er fler som har det på samme måten, kos dere!

Gratulerer til dere, må være deilig !

Jeg var på ultralyd på tirsdagen og ble satt tilbake en uke, igjen. Føles som jeg har gått uke 6 og 7 i en måned nå! Men nå kan det jo bare gå fremover, når han allerede har blitt 12 mm!

Når har dere termin, dere som har kommet over 10 uker?

Takk for det: ) Jeg har termin 1. mai, men sist jeg var på UL (uke 9+1) tilsa størrelsen (26 mm) at jeg kanskje hadde termin noen dager før, sånn ca 29 april...

Men jeg har en følelse på mai, dessuten er det så hyggelig gjeng her inne, vil ikke over i en helt ukjent aprilklubb nå: )

Lykke til med ukene, de kommer til å fly-fly avgårde!

Grattis!

Vet hvor deilig det er, er i 10.uke selv nå ;-)

Jeg har også fått tilbake litt symptomer etter et par veldig stille uker, har blitt mer hormonell, fått kviser og kjenner stikkinger i livmorsområdet innimellom.

Godt å kjenne "noe" så man ikke føler at det helt tomt der inne!

Annonse

Hei igjen folkens!

Ja, det er gøy når man går over en grense man ikke trodde skulle gå bra. For meg har det vært ved 9 uker.

I morgen skal jeg nemlig på UL, og så, når foreldrene kommer til byen skal vi fortelle det. Det er vel derfor 9 uker har vært en barriære for min del.

Grøss. Gruer meg nesten litt til å fortelle det, er jo så emojonell i utgangspunktet. Fikk nesten tårer i øynene nettopp når jeg så en gammel dame kjøpe megafon (idealistisk bergensblad) av en narkoman. Kommer til å bli tårevått i stua er jeg redd!

Ser nne på disse animasjonsbildene på babyverden at fosteret endelig ligner på et lite menneske. Blir spennende å se bilde!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...