*stjernebaby ønskes* Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 hvor tidlig har dere testet etter aih? Hvis man er gravid på blodprøven, burde ikke det gi utslag på en graviditets test? Eller siden de tar blodprøve ca 2 uker etter aih så burde man vel kunne få resutat på en test? skal ta blodprøve imorgen( får svar på mandag) men når jeg tester så blir det bare negativt. har endel sympt så tenkte kanskje det har klaffa ?!?!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde 3 AIH-forsøk høsten 2005, og tok blodprøve 14 dager etter insemineringen. Fikk beskjed om at da ville en hjemmetest også slå pos. ut. Jeg ble dessverre bare kjemisk gravid - dvs. pos. hjemmetest, men hcg var på bare 26.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg testet positivt på dag 12. (men mistet uke 10) Håper det klaffer for deg :-) De to andre gangene kom mensen før jeg rakk å teste.
*stjernebaby ønskes* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 takk for svar!! okei så det tryggeste er egentlig å vente til jeg får svar på blodprøva da. hvis man kan få pos på hjemmetesten uten at man er på tjukken.. det blir jo ihvertfall skuffanes da hvis den er positiv med blodprøven neg.... bør ivhertfall ikke juble før man får helt sikkert svar da, men da går d vel ann å evnt ikke få pos test med pos blodprøve eller? trist at du mista gitte lykke til videre
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 På Riksen har de en hcg-grense på 25, dvs. at over 25=gravid, under 25=kjemisk gravid (ikke gravid). Mange hjemmetester har nå blitt så sensitive at de visstnok slår ut på hcg på bare 10, så det beste er å vente på blodprøvesvaret før man slipper gleden løs (det er i hvert fall min bitre erfaring...) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå