Gå til innhold

Jeg trenger seriøs hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aaaner ikke hva som skal stå på russekortet mitt, og må snart bestemme meg!

Noen som har ett par stilige ord? Kanskje noe ironisk om det å være ung mor? Er liksom det folk vet om meg...

Alt mottas med takk:)

Skrevet

Handler ikke om ung mor da men... på min stod det;

"Ingen roser uten torner, sa katten. Han voldtok et pinnsvin"..

Skrevet

"Jeg gir faen i hvem faren din er, så finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske!!!"

Skrevet

Det bør hun ikke skrive, for da driter hun seg ut ved at hun ikke vet betydningen av MILF (man er ikke milf før barnas venner mener det, nemlig. Og det er enda en stund til;-)

"Det var ikke jeg som skulle av i svingen" Øhhh... eller kanskje ikke. Hehe:p

Skrevet

Haha, den var ganske kul i grunn:P Typisk meg altså^^

Må vel ha noe adresse og telefonnummer-greie også? Er så lite morsom her jeg sitter. MILF funker, men tenker nok at prevasjonssjefen får den å år;)

Skrevet

Åherregud, DEN skal jeg SÅ ha! Skriver den ned jeg;) Den gir hvertfall mening liksom:P

Skrevet

"MILF er et akronym for det engelske uttrykket Mother I'd Like to Fuck. MILF betegner attraktive og erfarne kvinner litt oppe i årene, altså i motsetning til ungdom, men ikke nødvendigvis mødre. "Mother" henspiller heller på 'erfaren'. MILF skal være et gammelt begrep, men fikk en videre utbredelse gjennom den amerikanske komedien American Pie fra 1999. MILF-kvinnen fra denne filmen er «Stiffler's Mom», moren til en av hovedpersonene. Begrepet er også registrert brukt som ungdomsslang i Norge."

Skrevet

vil bare dele med deg hva jeg og min vennine skrev på vårt felles russe kort:

"ligg mage mot mage skap en hel barnehage, ligg rygg mot rygg og spar staten for barnetrygd"

så skal jeg fortelle en historie om 2 jenter som ble gravide 3 mnd etter russe tiden:) nice....guttene er født med ti dagers mellom rom. IKKE planlagt, men høyt elsket:)

det er mange i min familie som peker på russekortet mitt som henger på kjøleskapet ja.:)

Skrevet

Takk for mange gode forslag, Hva med adresse og sånn da? Må jo nesten ha det med, men vil ikke ha noe kjedelig.. :P

Skrevet

venninne av meg hadde på sitt russekort:

Arbeidslyst kom til meg her vil du motstand finne..

Men det har kanskje ikke noe med ung mor og gjøre, jeg syns det utsagnet var så bra for det var virkelig venninna mi i ett nøtteskall =P

Skrevet

adresse: bleieberget, gulpegata eller noe sånt

telefon: 815 PAMPERS

Ett knull, mye tull, ni måneder og ett gull! (en liten variant av to kjønn, to stønn osv... alle har jo hørt den før :P)

Burde kanskje legge til at jeg ike har peiling på disse greiene her, har aldri vært russ... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...