Gå til innhold

7mnd og reiser seg opp etter alt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er 7mnd og gjør ikke annet enn å reise seg opp, heeele tide, etter aaalt! Han holder seg i bordkanten og går rundt stuebordet..

noen flere med smårollinger som har begynt å reise seg? Og flere som tenker: skal jeg aldri mer få sitte?

Kjempe kos å se alt han klarer, og hvor mye han utvikler seg iløpet av hver dag som går, men det er skikkelig travelt også..

synest han er altfor liten til å begynne å reise seg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her begynte snuppa også og reise seg opp ved 7 mnd. Nå er hun 8 mnd og har så vidt begynt og sleppe seg. Står musestille i noen sekunder før hun setter seg ned. Er ikke mye sitting lenger på denne jenta.

Skrevet

Frøkna her er 7 mnd! skikkelig aktiv jente! skal bare stå hele tiden (mens vi holder henne) men i dag reiste hun seg opp i senga! fekk helt sjokk. Jeg synes det er altfor tidlig! huff

Skrevet

Oi :-S jeg bør med andre ord tenke på ny seng til lille gutten min. Han elsker å stå når vi holder ham. Han er bare 6 mnd men utviklingen skjer jo så fort! Han klarer jo mer og mer for hver dag:-) Kjempegøy!!

Skrevet

Akkurat som min lille tass dette:-)

Han er også 7 mnd, og skal stå hele tiden, overalt!

I begynnelsen visste han ikke hvordan han skulle sette seg ned, så han sto og sto til han ble så sliten at han begynte å grine... Dakaren.

Nå har han litt mer kontroll, og setter seg på rumpa eller på kne.

Men noen uhell blir det, og i dag har han deiset i gulvet to ganger:-(

Er jo umulig å være i forkant hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...