Gå til innhold

Noen andre som har startet julegavehandelen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er ferdig med endel julegaver alt. Har skrivd en handle liste for hva jeg skal kjøpe til hver enket, for da er det mye lettere, kan bare gå inn i butikken og ta det jeg skal kjøpe og gå igjen..

godt å være ferdig med det meste før den lille kommer.

Annonse

har 4 av 30 kvar her .. og nesten ferdi med julekalenderen til båda ongan her heim. skal bare etterfylles med litt godteri i dem siste "lukkene".

Aldri begynnt noe særlig tidligt tidligere.. men i år skal jeg jo liksom ha barn i desember.. ser ikke for meg at det kan va noe morsomt å dra inn te byen straks etter jeg presset ut en onge og har de to andre i hversinn hånd og rusle rundt fra butikk til butikk..

Godt å va ferdi å slipp å tenk på alt det der..

Jeg er i full gang! Med termin i begynnelsen av desember er det uaktuelt å trave rundt høygravid eller med en nyfødt baby etter julegaver! Så iløpet av oktober skal julegavene være ferdig og også julekalenderen til førstefødte. jeg er også i full gang med julerengjøring slik at det holder med vanlig vask i desember (som også gubben kan gjøre om det skulle bli slik).

Jepp! Har handlet 15 julegaver så langt. Godt å være i gang. Har fortsatt en del igjen da, men vet for det meste hva jeg skal kjøpe. Jeg har også kommet igang med julevasken, men har kjøkken, stue, bad og en gang igjen. Det er fortsatt noe fluer, så jeg venter til disse er ute av huset!! Ergelig å se på fluskitten når man endelig er ferdig med rundvask...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...