Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...da er det snart tid for første sprøytestikk. Måtte det bringe mange gode, friske fine og fruktbare egg! Første IVF-forsøk, så er litt skummelt. Ønsker alle lykke til - hadde vært interessant å høre hvordan det går med andre som har innsetting i uke 42:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! har du første sprøytestikk i kveld? det har jeg. men det er andre runde, så jeg er litt mer avslappet denne gangen. skal på ultralyd 10.10, så da er jeg spent på resultatet og når det blir uttak og innsetting.går alt etter planen blir det søndag 13.10.

hvor hører du til? lykke til, til oss begge :)

Skrevet

Hei:) Ja, begynte på Gonal igår kveld. Jeg skal på ultralyd på mandag - og får mer info da - men sannsynligvis uttak mandag i uke 42 om jeg forsto dem rett. Er på Riksen - du da, Tingeling? Nesespray har gått merkverdig bra, håper sprøytene gjør likeså:) Tvi-tvi, det går nok bra denne gang skal du se:)

Skrevet

gikk det bra med sprøyta i går? setter du den selv eller? jeg får mannen min til å gjøre det, godt å være litt avhengig av han også. det er jo ikke bare mitt prosjekt ;o) vi hører til st.olavs i trondheim. fornøyd med de, bortsett fra den lange ventetiden de har da, men når man først er igang så blir det liksom glemt. håper du føler deg i form de neste ukene! magen min ble kjempestor sist gang, måtte passe på så ingen trodde at jeg var gravid! litt absurd....

Skrevet

Hei:) Ja, gikk veldig bra - ikkeno' problem å stikke selv. Men min kjære leste bruksanvisningen og passet på så jeg ikke kludret det til;)

Jeg kjenner bare litt "stikking" på høyresiden - regner med det blir mer etter hvert - men nå er det snart helg, så da kan jeg godt ha det litt kjipt - uten å måtte dra på jobb! Merker også at magen blir stor, må gå å holde den inne liksom. Ja, ja - vi får holde ut og håpe det klaffer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...