Gå til innhold

Et forferdelig, kjempe dumt spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg spør det likevel jeg, så får de som vil bite av meg hodet, bite av meg hodet :)

Er det lov til å kjøpe sæd i norge, da tenker jeg ikke på klinikker og slikt, men av privat personer. Og hvordan går enn fram om en skal kjøpe sæd fra en privatperson :)

Uff det høres rimelig perverst ut, men er jo bare noen tanker jeg går rundt med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lov er det..men om det er spesielt lurt?

Vel verdt å huske på at vedkommende da har rett og mulighet til å søke om savær (dette på tross av skriftlige avtaler dere imellom)

Man må jo også vurdere smittefare for seg selv og barnet...

Skrevet

Ja etter jeg hadde skrevet innlegget så så jeg annen tråd ang det samme, fikk vel alle de svarerne der :)

Uff styrer og stresser fælt her med dette nå veit du.

Men noe kjempe possitivt har skjed her i kveld, jeg og min kjære, har blitt enig om at jeg bestiller time til fastlegen i morgen for å sjekke om jeg har hadt rødehunder, og for å få henvisning til gynokolog, så planlegger vi å dra til Danmark i november/desember :)

Så sitter jeg her og hopper av glede

Skrevet

Denne donoren gjør faktisk en fantastisk jobb for oss kvinner som trenger jelp å det fungerer også :) det er faktisk ikke alle som har råd til å reise til danmarjk å inseminere.

Skrevet

Har man ikke råd til 3000 og en danskebåtbillett bør man rett og slett vente med å få barn.

Skrevet

jeeezzz, har sverre vært inne her og utgitt seg for å være kvinne, nå igjen Uæææhhhh..

Skrevet

Så bra Kansjestorkenbaby!

Jeg har vært på Stork 4 ganger nå, og det er så godt å være der!

Huske jeg grudde meg litt først. Men det har vært en hyggelig opplevelse!

Ta kontakt med dem, så for du alle papirene dere trenger.

Dere må jo også velge ut hvorand donor dere skal ha.

Øyefarge, hårfarge, høyde og kroppsfasong - jeg foreslår å ta en som har de samme fargene og målene som mannen din.

Titt gjerne i min blogg for å se min opplevelse, noen praktiske opplysninger er det også - du må rulle deg helt ned til beg. evt.

Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...