Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Noen som har hørt noe om den?? Hvordan ser den ut??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Aaah, er det Cosmo det er altså! Så bildet av den her om dagen, men aldri sett den i noen butikk/katalog... Pokker at jeg alt har bestilt, den hadde jeg lyst på hjulene til Mistral S + stilen til Spirit. http://www.mypram.de/Teutonia+Cosmo+Handbremse+09.htm
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja veldig fin. Liker at sportsvogndelen er vendt mot meg. Har en oth nå, og synest det er litt kjedelig å ikke se henne. Hadde teutonia spirit s3 før, men likte ikke helt den. Altså understellet, men sportsvogndelen var kjempe bra. Tror den er i butikkene om ikke så lenge. Vet du hva forskjeller er fra Mistral s???
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 har da sett flere som har denne jeg så den må da være kommt i butikkene? Hvis det ikke er en annen modell som er temmelig lik da.... Men hvordan i huleste skal man komme seg fram på vinterføre med de knøttsmå vinterhjula?? Går jo sikkert an å låse de men likvel... Ja ja var nå fin da
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Vogna har ikke komt til Norge enda, men den kan bestilles på nett med levering i november. (pingpong og mypram) Vogna er litt blanding av Spirit og Mistral S. Den har sammen understellet som Spirit S3, men med to svingbare hjul foran som Mistral S.
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 ser hjulene er anderledes enn på spirit S3. Cosmo har 60 hjulene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå