Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vårt 2. AIH-forsøk i dag og fikk resept på Crinone. Mener å ha lest her inne tidligere at crinone er med på å "modne" livmor og legge forholdene tilrette for egget? Står ikke noe i bruksanvisningen om hva den er bra for, og tror legen min glemte å fortelle om det. Fikk bare resepten...

Å så lurer jeg på, setter dere dosen på kvelden? Tenkte kanskje det var best rett før man legger seg. Renner mye ut igjen når man går?

Noen som har opplevd å bli gravid etter å ha brukt crinone?

Mange nybegynner spm, men man må jo bare spørre!

Thanx!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om du setter den om morgenen eller kvelden. Det viktigste er at man er i bevegelse etter å ha satt den, så lønner seg å sette den et par timer før leggetid i så fall.

Det kommer alltid litt ut igjen. Om det ikke kommer med en gang, så kan du nok oppleve at det kan komme store klumper ut etter noen dager, men dette er normalt.

Jeg fikk ikke tilbud om å bruke crinone etter AIH, men har brukt det nå ifm IVF-forsøkene. Første forsøk hadde jeg en kjemisk graviditet og nå andre gang var det helt negativt. Merket at det kom mer av crinonen ut igjen denne gangen enn sist gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...