Alvepia *happy mum* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 i de siste dagene har jeg fått tilbake ømme pupper, stikkinger i livmor området, kvalme og hodepine.... Er dette noe som er normalt som kan skje etter en spontanabort?????????? I dag var jeg og tok den siste hcg BP, i morgen får man svaret... Den er vel forhåpentligvis nede på null igjen slik at man kanskje kan få komme i gang på neste mens igjen...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Nå kjenner ikke jeg din historie, men selv mistet jeg 5+5 og da hadde jeg symptomer som ømme pupper helt til hcg var nede på 0 igjen. Har du målt hcg-nivået ditt?
Alvepia *happy mum* Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg mistet da jeg var 5 uker på vei, hadde satt inn 2 egg. Var i dag å tok ny bp, skal ringe for svaret i morgen. Takker for svar snøfilla. Hvordan går det med deg? har fulgt med deg leeenge
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Føler med deg - vet hvor tungt det er å miste etter endelig å lykkes med det man ønsker seg mest av alt. Du må ta bl.prøve med 2-3 dagers mellomrom for å sjekke om hcg stiger eller synker. Vondt å gå sånn å vente... Jeg har det meget bra! Adopsjosnprosessen rusler og går, men jeg har valgt å ikke fortelle så mye om den her inne ;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå