Har to nydelige jenter Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Her går det mest i gulrøtter og holidaydip, noen ganger stangselleri og kålrot også... Syns det begynner å bli litt kjedelig, trenger inspirasjon
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hva med agurk, cherrytomater, sukkererter, minimais, paprika... Og ang dip, så kan du bruke ulike dressinger, evt 50/50 med søt chilisaus og rømme.
EnLitenPrins Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Her går det i gulerøtter, agurk, babymais, paprika, rabbe og sukkererter sammen med holiday-dip !
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 her går det i gulrøtter og agurk med holiday(?) dip. synes det er best. men får vi besøk- selskap, så har vi med sukkererter, reddiker, cherrytomater også.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 min favoritt er blomkål,gulerøtter og holiday dip:)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 gulerøtter, søt paprika, kålrot, blomkål, agurk og holiday eller taco dipmix
mamman til to gutter Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 squash (aner ikke om det skrives sånn...) liker jeg å dippe:-) Og så syns jeg den nye dippen med tomat og basilikumsmak er veldig god og spesielt til grønnsaker. Tzatzikidippen er også god til grønnsaker selvom den egentlig ikke smaker så mye tzatziki
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Her går det i sukkererter, gulerøtter, agurk og holidaydip.. snadder snadder...
Gjest Kelly Taylor Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 fersk champignong, paprika,gullerøter, blomkål med holidaydip
Gjest irismor Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Hollidaydipp blandet med kesam, og gulrøtter, stangselleri og agurk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå