Gå til innhold

Noen som vil lage en "sex historie"??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil lage en ”Sex historie”?:)

Hei! Er det noen kåte jenter her, som har lyst til og lage en sex historie? Dere kan enten fortsette på en, eller bare gjøre en historie ferdig selv:) Bruk gjerne ”jeg” i fortelingen.

Jeg kan begynne:

Jeg var på vei til jobben. Jeg hadde tatt meg en rask dusj, og massert klitoris… Jeg hadde nettopp levert dem fire år gammle sønnen min Henrik, i barnehagen. Jeg og barnefaren gikk fra hverandre da Henrik var et år gammel. livet som alenemor var stort sett greit, men mange ganger savner jeg Sex og kos… De siste måndene hadde jeg flørtet men sjefen på jobben…i begjynnelsen var det bare for moro skyld, men nå kjente jeg at det var dypere følelser med i bildet… jeg kjente jeg ble sprengkåt bare med tanken på og ha sex med ham… Jeg kom tidlig på jobb den dagen. Jeg slang kåpen min på kontorstolen og løp inn på toalettet. Gud så kåt jeg er…. jeg tar hånden nedi trusa og kjenner hvor våt jeg er… Etter noen kjappe runder går jeg ut av toalettet, og når jeg går ut døren møter jeg sefølgelig sjefen min… han smiler bredt til meg, og jeg kjenner at kåtskapen bare sprenger på… Han sier at han vil snakke meg meg… jeg bare nikker og smiler, og vi setter oss på kontoret hans.

”Det er noe jeg skal fortelle deg” begjynner han. Han går plutselig nærmere meg, og ser meg rett inni øynene… plutselig tar han meg intil seg… sakte og besthemt begjynner han og kline heftig med meg…Han maserer meg på skuldrene, og herregud nå er jeg Kåt! Han dytter meg ned på gulvet og river av meg klærne.. nå ligger jeg helt naken på gulvet… fingerene hans nærmer seg sakte brystene mine… han kysser meg oppover magen, og kiler meg forsiktig… han begjynner og kysse og kline med brystene mine.. pusten min blir raskere… og jeg blir mer og mer kåt. Jeg tar tak i skuldrene hans og tenker: ”Jeg vil jammen være med” jeg river av ham klærne og en glinsende penis glinser mot meg.. Jeg puler ham forsikig, og slikker ham… han stønner og jeg stikker fingrene mine lenger og lenger inn… han eksploder nesten i en diger orgasme nå, så jeg stopper der… han kysser den kåte, og glatte fitta mi og sprer beina mine… vi begjynner og leke med fittene til hverandre, og vi er så opphissede så bare det… han tar fingrene hans jobber hardt og raskt og han slikker saften som renner ut av meg. Hans setter seg på huk, og jeg fingerpuler ham hardt og bestemt bakfra. ÅÅÅ dette nyter han… vi reiser oss plutselig opp og jeg går nærmere veggen… han holder fast i skuldrene mine, og løfter opp det venstre beinet mitt, men han begynne og leke seg og slikke meg der nede…. munnen hans beveger seg opp magen igjen, og tungene våre møtes i en heftig klining. Han kryper bort til vesken sin og henter fram en svær dildo. Han blunker opphisset til meg, og bare kjører på… mens hans kjører dildoen ut og inn, slikker han meg..

Etter på er det hans tur… jeg tar dildoen og kjører den inn… penisen din er så vått og glatt nå… pusten hans blir raskere… jeg tar en Olden vannflaske og heller den over han… han putter fitta mi i munnen, mens jeg maserer brystvortene hans… plutselig banker det på døren… vi tar en siste runde. Jeg kryper opp på magen hans, og stirrer han inn i øynene. Han kysser brystene mine og ”hvisker gud du er deilig…” hele tiden til meg… det banker igjen, og vi skynder oss med og ta på klærne. Før han åpner opp døren sier jeg forsiktig ”Jeg elsker deg visst…” Og inni meg kan jeg ikke vente med og ha sex med ham igjen….

DERES TUR JENTER!;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Herregud nå ble jeg kåt her:)

Skrevet

Skjønner ikke helt denne fantasien jeg....."Leker med fittene til hverandre", "fingrer han" Er det ikke snakk om en mann dette da??????

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er sjefen mann eller dame? Både fitte og kukk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...