Gå til innhold

hva har dere fått unna før fødselen nå da? er dere klare til nurkene kommer?

Anbefalte innlegg

jeg har planer om å begynne snart...hihi...men det går tregt ja.

har vel kjøpt det meste som skal i hus, men har ikke vaska arvaklær, fiksa vogna (fra andremann), ikke fått vogga i hus.

ikke skrevet/pakket bagen ennå.

har termin 3.nov. føles ut som et hav av tid, men med to små i tillegg så går tiden fort.... (el, skulle vel ønske at den gikk enda raskere)

Fortsetter under...

færdi me alt vi:) har vel vært det en stund no. Pakka kofferten kjøpt nye tannbørsta osv sånn at vi har alt klart.. Vaska klær, sotte opp sæng... kjøpt julegava.. så har ikke peiling på ka æ ska gjør når æ går ut i perm fra og med den 13..skjønne egentli ikke koss æ har hadd tid å overskudd t å gjør alt heller når æ jobbe så my som æ gjør.. men men..

Jeg har termin 4 november og føler også at jeg har et hav av tid :) hehe... har funnet frem klær og seng og vogn, men mangler å liksom ordne istand. vaske klærne og sengetøy osv... har kjøpt det meste som trengs også.. mangler bare litt stelleprodukter.. tenke å gjøre alvor ut av ting om ca 2 uker... pakker baggen da også tenker jeg :) fødte 10 dager før sist, men aner jo ikke hvordan det blir denne gangen... veeeeldig spennende :)

har en gutt på 14 mnd så tiden går ganske fort her også :)

tjai, vogga har kommet på gården men ikke montert ennå. De nøytrale klærne er sortert ut, men ikke vasket ennå. Har vasket noen nye gulpekluter og lagt klar i skapet og en pakke bleier er klare. Ikke gjort klart vogn og div. ennå. Men har planer om å begynne å vaske de minste klærne etter storesøster nå i oktober, førstemann kom tre uker før tiden, så har ett håp om tidlig fødsel denne gangen og.

hehe - har vasket klær til babyen da....men ikke lagt dem i kommoden. Ble hyggelig overrasket av at det faktisk var endel klær etter snuppa som kunne brukes. Ikke ALT er rosa!! hehe ....fryktet det.....

Men vogna er ikke gjort i stand, ei heller senga. Vi har ikke kjøpt ny seng til snuppa enda, så hun sover fortsatt i sprinkelsenga.

Men vi har nettopp flyttet, så jeg håper ikke babyen kommer noe for tidelig....DET har vi ikke tid til. Vil komme mere i orden først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...