Gå til innhold

Hvordan ligger deres tvillinger...

enogtoogtreogfire

Anbefalte innlegg

Er i begynnelsen på uke 31 og var på ny kontroll i dag. Tvilling 1 aom er en jente lå sist i sete leie, mens tvilling 2 som er en gutt lå i hodeleie. Håpet jo på at jenta vår hadde snudd seg noe hun ikke hadde. Isteden hadde hennes bror tatt en vending slik at det nå er to små i sete leie. Lurer på hvordan dette skal gå, om jeg får føde normalt eller om det blir keisersnitt. Ønsker helst ikke keisersnitt ( litt panikk for det ), men det frister ikke akkuratt å føde to i sete heller....

Kan de snu seg ennå mon tro....

Fortsetter under...

Min tv 1 ligger i hodeleie,det har den alltid gjort. Mens tv 2 snur seg fra uke til uke,men har ligget mest i seteleie. Er nå i uke 34 og han har lagt seg i tverr. Rett under ribbebena,aua,trangt:) Jeg har fått beskjed om at jeg skal føde som vanligt dersom tv 1 ligger i hode,da spiller det ingen rolle hvilken vei tv 2 ligger fordi tv 1 åpner fødselskanalen. De sa og at det faktisk va en fordel dersom tv 2 låg i sete fordi da hadde de noe å ta tak i og kunne "bare" dra han ut.. Ellers kunne de inn og snu han manuelt dersom han la seg i tverr igjenn.

Dersom tv 1 ligger i sete når fødselen er igang så er det jo litt mer bal,.og keisersnitt blir ivertfall sterkt vurdert(dette er det jeg har fått opplyst av legene,men jeg er førstegangsfødende og da). men de har ivertfall god tid til å snu seg enda,og vil sikkert gjøre det flere ganger:) Lykke til!

heia

æ e i uke30.vært på ul i dag.begge guttene lå med setet ned.den som ligger nederst har alle gangene ligget med setet ned mens den på mi hø side har endra stilling.legen sa at di har god plass enda og kan endre leie.tror nok det er for tidlig enda å vite om stilling.ER selv veldig spent på om det blir vanlig fødsel el keisersnitt.så vi mæ nok vente en stund til før vi vet......

lykke til vidre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...