Gå til innhold

non spm til dere som har lykkes :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært igjennom Aih på riksen

så lurer på hva som skjer når man får svar på den blodprøva som bekrefer graviditet, eller stigning av hormon? får man tilbud om tidlig ultralyd, er det flere blodprøver for å se om hcg stiger ? og videre intensiv oppfølging eller må man liksom klare seg selv eller ta kontakt med henvisende sykehus? eller kanskje fastlegen?

hm

Er det noen som har gode resultater med å bruke crinone?

på resepten står det at den skal tas morgen, det vil ikke dette ut på vei til jobb eller noe??

lykke til med forsøkene folkens :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Nå har ikke jeg vært gjennom aih, men er gravid etter fryseforsøk. Testet positivt for en uke siden, og om 2 1/2 uke skal jeg til første ultralyd. Er da i uke 7. Jeg vet faktisk ikke, men tror det er sånn, at så snart de har sett det ser greit ut på den tidlige ulèn så tar man kontakt med fastlege, evt jordmor. Men faktisk ikke sikker, får spørre etter første ul.

Når det gjelder crinone så anbefales det faksisk å være i aktivitet etter man har satt den. Porsgrunn hvor jeg hører til ba meg være i bevegelse ca 15 min etterpå. Så en gåtur til jobben er ikke dumt.

Lykke til stjernebaby!

Klem

Skrevet

Takk for svar !

og gratulerer med graviditeten :) satt inn 2 egg siden du ikke er sikker på en eller to? hehe morro

Får nesten høre med de da hvis blodprøven er positiv på mandag, hvordan de gjør det.

Det blir jo spennende.

Er du på riksen også? prøvd lenge?

Okei, godt å vite ang crinone`en da, legen sa egentlig ingenting om den når jeg fikk resepten annet at den var "bra for miljøet" hehe

Lykke til på ul, hold oss oppdatert da :)

spennende

Skrevet

Ja det blir spennende å se hvor mange som er der inne. Satte inn to egg. Vi hadde en avbrutt aih i januar, en negativ icsi i mars, og så positiv frys nå i september. Alt har foregått på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Der er de supersøte og flinke!

Lykke til med test på mandag! Krysser fingrene for at jeg får se deg på "gravide slitere" snart! :0)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...