Lillemus&mamma'n Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Cunt er vel et ord voksne mennesker bruker minst mulig. Ville du sagt til mora di at du hadde sopp i fitta? Det vi kaller underlivssopp heter "thrush" på engelsk.
Gjest -<<- Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes helt definitivt du skal si mushrooms up your cunt, men sånn utover det har annie over her helt rett. =)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, det ville jeg.. Noe galt i det? Så fungus er noe annet eller? Googlet litt nemlig. Men sier du trush in your pussy da? Trush at your private parts?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hahaha! Spørs om den personen som hører det får seg en god latter, eller står som et stort spørsmålstegn ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor det? Er jo ikke akkurat stas med soppinfeksjon vel? Skjønner ikke humoren liksom.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Så man kan ikke ha yeast infection i øret liksom? Man kan jo ha sopp flere steder... Er yeast infection amerikansk da? Og fungus eller thrush britisk?
Lillemus&mamma'n Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Hva er dette intense ønsket om å få lov til å si cunt? Yeast infection/thrush er begge gyldige, men tror thrush brukes oftere om den typen sopp som kan behandles med canesten. Yeast infection er vel mer som candida infeksjon, tror jeg. Hvis du veldig gjerne vil bruke cunt, så kan du jo si: "My cunt is bugging/bothering me. I think I have thrush/ a yeast infection."
Lillemus&mamma'n Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Forresten: fungus er sånn sopp som vokser på trær f.eks, fotsopp heter athletes foot (så du har ikke yeast infection på tærne) og sopp som spises heter mushrooms. (Så engang en meny et sted i Hellas som tilbø "Piza with fungus"- ble ikke veldig fristet...)
Gjest -<<- Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Jo visst, men du kan fint ha thrush i munnen også - de to begrepene er vel ganske synonyme så vidt jeg vet. Fagbegrepet er candidiasis. Vaginitis due to a yeast infection eller vaginal yeast infection vil være mer presist, eller vaginal thrush om du vil. Cunt kan det være greit å unngå, pussy likeså. =)
annethe Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Ler så jeg griner! Mange rare bilder i hodet mitt nå ja....
Glad-mamma:) Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Ha ha ha ha Ser for meg ei høne full av kantareller jeg nå!!! Ha ha ha ha
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 Hahaha! Jeg trodde du sexchattet med en kinky engelsktalende fyr nå... "Oh honey, put some mushrooms up your cunt and show it to me... oh... yeah... that's it, you little pervert bitch". Hehehehehehe
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 Mouse a`la champinon! Da sier du det på en meget pen måte:-)
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2008 #19 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, man kan jo bare lure på hvilke sexfantasier du har, Olagmor;o)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #20 Skrevet 1. oktober 2008 Takk alle sammen for en særdeles god latter! :-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #21 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, til dags dato har de ikke inneholdt sopp i musa, men hvem vet etter denne tråden, haha:p
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #22 Skrevet 1. oktober 2008 :-D denne var morsom mushrooms up your cunt. Det kan du si til folk du ikke liker. He he legen hadde nok flirt litt....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #24 Skrevet 1. oktober 2008 pussy mushroom, evt. pussy champignon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå