Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Har et barn, og brukte da 1 år på å bli gravid. Nå har vi lyst på en til, men håper bare at det ikke tar så fryktelig lang tid denne gangen også... Kipt å gå hver mnd og håpe og tro, for så å ikke være gravid .. denne mnd heller. Prøver å ikke stresse, men fokuset blir jo der da... Hvordan har det vært for dere?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har vært gravid to ganger(1sa). Begger gangen tok det 4mnd før jeg ble gravid. Har hørt om flere som brukte lang tid på første som ble gravid fort med nr 2, og omvendt. Jeg tenker slik at man bør belaglegge seg på at det vil ta tid å bli gravid. Slik at man ikke blir så skuffet når det ikke klaffer med en gang. Men lettere sagt enn gjort. Når man har bestemt seg for å bli gravid, vil man jo at det skal klaffe med en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Det er jo greit når dere vet at det gikk første gangen iallefall. Da er det bare å stå på og ha litt tålmodighet. Ikke stress, iallefall. Det gjør det ikke bedre etter min erfaring.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Vi brukte 6 måneder på førstemann. Nr 2 var ikke planlagt, så det gikk på første forsøk Måtte slutte på p-piller en liten stund, og ble gravid ved første anledning...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 6mnd med 1.mann, med 2.mann var det klaff allerede ved 2.eggløsning.
MathildeC Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Ett år tok det med første barn. Nå prøver vi igjen, har nå gått ca 4 mnd. Regner med det tar like lang tid jeg... håper bare det går til slutt.
Minnie_Moon Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg brukte ca ett år på nr 1, prøver nå på nr 2. Er i 4 pp nå... Kjenner også at jeg "stresser" litt. Men vanskelig å ikke tenke og håpe da... Har jo ikke lyst at det skal bli så mye mer enn 2-2,5 år mellom dem...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Begge våre satt på første forsøk. Men vi har jo ingen garanti for at det går like fort neste gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå